https://keuningosteopathie.nl/osteopathie-kennisbank/vragen-over-de-behandeling-osteopathie/waarom-is-het-belangrijk-dat-de-osteopaat-geregistreerd-is/
Waarom is het belangrijk dat de osteopaat geregistreerd is?
Het is belangrijk dat u er van op aan kunt dat uw osteopaat bekwaam is en voldoet aan normen die de overheid, uw verzekeraar en de beroepsgroep osteopathie aan...
de osteopaatwaaromhetbelangrijkdat