Robuta

https://mail.gnome.org/archives/gnome-es-list/2008-July/msg00042.html Re: [gnome-es] =?windows-1252?q?Estoy_interesado_en_traducci=F3n?= es windowsestoy interesadognome https://mail.gnome.org/archives/gnome-es-list/2008-July/msg00035.html Re: [gnome-es] =?utf-8?q?Estoy_interesado_en_traducci=C3=B3n?=