https://shapurpleungu.blogspot.com/2012/01/
Sha Purple: January 2012
sha purplejanuary
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/03/masa-untuk-mengemas-dapur.html?showComment=1395636545708
Sha Purple: Masa untuk mengemas dapur
Assalamualaikum... Happy sabtuday semua. Hari yang sangat sesuai untuk mengemas. Al kisah kejadian semalam, nak masak masa tu, so nak...
sha purplemasauntukdapur
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/05/hobi-baru-seorang-blogger-buat-masa.html
Sha Purple: Hobi baru seorang blogger buat masa sekarang !
Assalamualaikum... Kalau ditanya kecik-kecik dulu pasal hobi tak lain tak bukan "kumpul setem" . hoihhhh. Memang betul tah macam mana hob...
sha purplehobi baruseorangbloggerbuat
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/08/cpuv-mayfair-bodyline-august.html?showComment=1407226765940
Sha Purple: CPUV | Mayfair Bodyline - August
Assalamualaikum... Setelah sibuk dengan raya hari nie baru sempat check akaun nuffnang. Alhamdulillah hari ni dapat cpuv baru, yeayyy...
sha purplecpuvmayfairbodylineaugust
https://shapurpleungu.blogspot.com/2011/08/banner-baru.html
Sha Purple: Banner baru
Assalamualaikum... Salam sahur kawan2 semua..hari ni datang mood nak design banner baru untuk blog..kini tiba masanya blog aku bertukar ban...
sha purplebannerbaru
https://shapurpleungu.blogspot.com/2015/06/alhamdulillahselamat-bersalin.html
Sha Purple: Alhamdulillah..selamat bersalin !
Assalamualaikum... Alhamdulillah aku selamat melahirkan baby boy pada 7 june 2015 tepat 6.24 petang..Syukran. Berat baby 2.74 kg. Teri...
sha purplealhamdulillahselamatbersalin
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/08/buah-jentik2.html?showComment=1409151889938
Sha Purple: Buah Jentik2
Assalamualaikum... Serius lama gila tak makan buah jentik2. Ada juga teringin tapi tak jumpa. Sekarang musim buah memang best. Tapi b...
sha purplebuah
https://shapurpleungu.blogspot.com/2010/10/jalan2-buang-masa-jln-tar-klcc.html?showComment=1287080527735
Sha Purple: = Jalan2 buang masa (Jln Tar & KLCC)
Biasa la keje aku bila hujung2 minggu nie... ape lagi kann.. AHAD or SABTU je mesti kuar jejalan.. (dating kew??) ahah... memandangkan s...
sha purplebuangmasajlntar
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/05/pilihan-baju-raya-2014.html
Sha Purple: Pilihan baju raya 2014
Assalamualaikum... Salam jumaat ! Belum masuk bulan puasa dah sibuk fikir pasal baju raya. Betul. Selalunya mesti akan beli awal-awal s...
sha purplebaju rayapilihan
https://shapurpleungu.blogspot.com/2013/01/our-big-day-24-december-2012.html?showComment=1358673257648
Sha Purple: Our Big Day 24 December 2012
Assalamualaikum... Teaser...=)
sha purplebig daydecember
https://shapurpleungu.blogspot.com/2012/02/lagu-blog.html?showComment=1330015655698
Sha Purple: Lagu blog !!!
Assalamualaikum.... Memandangkan ramai adik2 inbox kat fb tanya pasal lagu apa yang saya guna kat blog nie, rini saya dengan baik hatinya n...
sha purplelagublog
https://shapurpleungu.blogspot.com/2015/04/ngidammana-nak-cari.html?showComment=1429250081124
Sha Purple: Ngidam...Mana nak cari???
Assalamualaikum... Tak ingat panggil apa tomboi kelapa kot. Dulu selalu jugak dapat makan..la ni duk mengidam nak makan ni pulak....
sha purplemananakcari
https://shapurpleungu.blogspot.com/2011/10/puas-hati-derr.html?showComment=1317656222950
Sha Purple: Puas hati derr!!!
nie la rupa siput sedut Puas hati gila baq hang siang tadi dapat makan siput sedut nie.. kempunan lama gila dari cuti sem lagi kann... inga...
sha purplepuashatiderr
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/09/jubah-sequin-rm75-promo-aidiladha.html
Sha Purple: Jubah Sequin MURAH !!!
Assalamualaikum... UPDATED : All SOLD OUT ! PROMOSI AIDILADHA !!!! JUBAH SEQUIN RM75 FREE POSTAGE !!!! -Free saiz ...
sha purplejubahsequinmurah
https://shapurpleungu.blogspot.com/2013/05/all-about-wedding-part-1-kedah.html?showComment=1367585881155
Sha Purple: Wedding part 1 - Kedah
Assalamualaikum... Alhamdulillah dah masuk 4 bulan lebih berkahwin. Perasaan selepas kahwin sangat lah bahagia, suami sentiasa disisi...
sha purpleweddingpartkedah
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/08/cpuv-mayfair-bodyline-august.html?showComment=1407121660763
Sha Purple: CPUV | Mayfair Bodyline - August
Assalamualaikum... Setelah sibuk dengan raya hari nie baru sempat check akaun nuffnang. Alhamdulillah hari ni dapat cpuv baru, yeayyy...
sha purplecpuvmayfairbodylineaugust
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/05/segmen-blogger-aktif.html
Sha Purple: Segmen Blogger Aktif
Salam . Anda masih aktif berblogging ? Jom sertai segmen mudah ni. Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free . yang paling pen...
sha purplesegmen bloggeraktif
https://shapurpleungu.blogspot.com/2013/10/kelebihan-amalan-doa-bismillahillazi.html
Sha Purple: Kelebihan amalan doa Bismillahillazi
Assalamualaikum... Hari tu ada terbaca tentang kebaikan doa Bismillahillazi dekat surau office. Tergerak hati untuk share juga kepada r...
sha purplekelebihanamalandoa
https://shapurpleungu.blogspot.com/2012/01/
Sha Purple: January 2012
sha purplejanuary
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/03/masa-untuk-mengemas-dapur.html?showComment=1395636545708
Sha Purple: Masa untuk mengemas dapur
Assalamualaikum... Happy sabtuday semua. Hari yang sangat sesuai untuk mengemas. Al kisah kejadian semalam, nak masak masa tu, so nak...
sha purplemasauntukdapur
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/05/hobi-baru-seorang-blogger-buat-masa.html
Sha Purple: Hobi baru seorang blogger buat masa sekarang !
Assalamualaikum... Kalau ditanya kecik-kecik dulu pasal hobi tak lain tak bukan "kumpul setem" . hoihhhh. Memang betul tah macam mana hob...
sha purplehobi baruseorangbloggerbuat
https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/08/cpuv-mayfair-bodyline-august.html?showComment=1407226765940
Sha Purple: CPUV | Mayfair Bodyline - August
Assalamualaikum... Setelah sibuk dengan raya hari nie baru sempat check akaun nuffnang. Alhamdulillah hari ni dapat cpuv baru, yeayyy...
sha purplecpuvmayfairbodylineaugust
https://shapurpleungu.blogspot.com/
Sha Purple
shapurple