Robuta

https://shapurpleungu.blogspot.com/2012/01/ Sha Purple: January 2012 sha purplejanuary https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/03/masa-untuk-mengemas-dapur.html?showComment=1395636545708 Sha Purple: Masa untuk mengemas dapur Assalamualaikum... Happy sabtuday semua. Hari yang sangat sesuai untuk mengemas. Al kisah kejadian semalam, nak masak masa tu, so nak... sha purplemasauntukdapur https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/05/hobi-baru-seorang-blogger-buat-masa.html Sha Purple: Hobi baru seorang blogger buat masa sekarang ! Assalamualaikum... Kalau ditanya kecik-kecik dulu pasal hobi tak lain tak bukan "kumpul setem" . hoihhhh. Memang betul tah macam mana hob... sha purplehobi baruseorangbloggerbuat https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/08/cpuv-mayfair-bodyline-august.html?showComment=1407226765940 Sha Purple: CPUV | Mayfair Bodyline - August Assalamualaikum... Setelah sibuk dengan raya hari nie baru sempat check akaun nuffnang. Alhamdulillah hari ni dapat cpuv baru, yeayyy... sha purplecpuvmayfairbodylineaugust https://shapurpleungu.blogspot.com/2011/08/banner-baru.html Sha Purple: Banner baru Assalamualaikum... Salam sahur kawan2 semua..hari ni datang mood nak design banner baru untuk blog..kini tiba masanya blog aku bertukar ban... sha purplebannerbaru https://shapurpleungu.blogspot.com/2015/06/alhamdulillahselamat-bersalin.html Sha Purple: Alhamdulillah..selamat bersalin ! Assalamualaikum... Alhamdulillah aku selamat melahirkan baby boy pada 7 june 2015 tepat 6.24 petang..Syukran. Berat baby 2.74 kg. Teri... sha purplealhamdulillahselamatbersalin https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/08/buah-jentik2.html?showComment=1409151889938 Sha Purple: Buah Jentik2 Assalamualaikum... Serius lama gila tak makan buah jentik2. Ada juga teringin tapi tak jumpa. Sekarang musim buah memang best. Tapi b... sha purplebuah https://shapurpleungu.blogspot.com/2010/10/jalan2-buang-masa-jln-tar-klcc.html?showComment=1287080527735 Sha Purple: = Jalan2 buang masa (Jln Tar & KLCC) Biasa la keje aku bila hujung2 minggu nie... ape lagi kann.. AHAD or SABTU je mesti kuar jejalan.. (dating kew??) ahah... memandangkan s... sha purplebuangmasajlntar https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/05/pilihan-baju-raya-2014.html Sha Purple: Pilihan baju raya 2014 Assalamualaikum... Salam jumaat ! Belum masuk bulan puasa dah sibuk fikir pasal baju raya. Betul. Selalunya mesti akan beli awal-awal s... sha purplebaju rayapilihan https://shapurpleungu.blogspot.com/2013/01/our-big-day-24-december-2012.html?showComment=1358673257648 Sha Purple: Our Big Day 24 December 2012 Assalamualaikum... Teaser...=) sha purplebig daydecember https://shapurpleungu.blogspot.com/2012/02/lagu-blog.html?showComment=1330015655698 Sha Purple: Lagu blog !!! Assalamualaikum.... Memandangkan ramai adik2 inbox kat fb tanya pasal lagu apa yang saya guna kat blog nie, rini saya dengan baik hatinya n... sha purplelagublog https://shapurpleungu.blogspot.com/2015/04/ngidammana-nak-cari.html?showComment=1429250081124 Sha Purple: Ngidam...Mana nak cari??? Assalamualaikum... Tak ingat panggil apa tomboi kelapa kot. Dulu selalu jugak dapat makan..la ni duk mengidam nak makan ni pulak.... sha purplemananakcari https://shapurpleungu.blogspot.com/2011/10/puas-hati-derr.html?showComment=1317656222950 Sha Purple: Puas hati derr!!! nie la rupa siput sedut Puas hati gila baq hang siang tadi dapat makan siput sedut nie.. kempunan lama gila dari cuti sem lagi kann... inga... sha purplepuashatiderr https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/09/jubah-sequin-rm75-promo-aidiladha.html Sha Purple: Jubah Sequin MURAH !!! Assalamualaikum... UPDATED : All SOLD OUT ! PROMOSI AIDILADHA !!!! JUBAH SEQUIN RM75 FREE POSTAGE !!!! -Free saiz ... sha purplejubahsequinmurah https://shapurpleungu.blogspot.com/2013/05/all-about-wedding-part-1-kedah.html?showComment=1367585881155 Sha Purple: Wedding part 1 - Kedah Assalamualaikum... Alhamdulillah dah masuk 4 bulan lebih berkahwin. Perasaan selepas kahwin sangat lah bahagia, suami sentiasa disisi... sha purpleweddingpartkedah https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/08/cpuv-mayfair-bodyline-august.html?showComment=1407121660763 Sha Purple: CPUV | Mayfair Bodyline - August Assalamualaikum... Setelah sibuk dengan raya hari nie baru sempat check akaun nuffnang. Alhamdulillah hari ni dapat cpuv baru, yeayyy... sha purplecpuvmayfairbodylineaugust https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/05/segmen-blogger-aktif.html Sha Purple: Segmen Blogger Aktif Salam . Anda masih aktif berblogging ? Jom sertai segmen mudah ni. Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free . yang paling pen... sha purplesegmen bloggeraktif https://shapurpleungu.blogspot.com/2013/10/kelebihan-amalan-doa-bismillahillazi.html Sha Purple: Kelebihan amalan doa Bismillahillazi Assalamualaikum... Hari tu ada terbaca tentang kebaikan doa Bismillahillazi dekat surau office. Tergerak hati untuk share juga kepada r... sha purplekelebihanamalandoa https://shapurpleungu.blogspot.com/2012/01/ Sha Purple: January 2012 sha purplejanuary https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/03/masa-untuk-mengemas-dapur.html?showComment=1395636545708 Sha Purple: Masa untuk mengemas dapur Assalamualaikum... Happy sabtuday semua. Hari yang sangat sesuai untuk mengemas. Al kisah kejadian semalam, nak masak masa tu, so nak... sha purplemasauntukdapur https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/05/hobi-baru-seorang-blogger-buat-masa.html Sha Purple: Hobi baru seorang blogger buat masa sekarang ! Assalamualaikum... Kalau ditanya kecik-kecik dulu pasal hobi tak lain tak bukan "kumpul setem" . hoihhhh. Memang betul tah macam mana hob... sha purplehobi baruseorangbloggerbuat https://shapurpleungu.blogspot.com/2014/08/cpuv-mayfair-bodyline-august.html?showComment=1407226765940 Sha Purple: CPUV | Mayfair Bodyline - August Assalamualaikum... Setelah sibuk dengan raya hari nie baru sempat check akaun nuffnang. Alhamdulillah hari ni dapat cpuv baru, yeayyy... sha purplecpuvmayfairbodylineaugust https://shapurpleungu.blogspot.com/ Sha Purple shapurple