Robuta

https://aqil-jauhari.blogspot.com/2014/04/ww-1st-time-aqil-nangis-at-school.html !~ThEy CaLL Me MoMmY~!: WW : 1st Time Aqil nangis at School Saya terkejut ambik dia dari sekolah.. tetiba teresak-esak pegang tangan Teacher.. Aqil dah kenapa? Rupanya dia last perso... they call me mommyww https://aqil-jauhari.blogspot.com/2014/03/13-03-14-happy-birthday-husband.html !~ThEy CaLL Me MoMmY~!: 13-03-14 - Happy Birthday Husband! 13.03.14 - Khamis Hari ni genap umur suami saya yang tercinta (eceh) yang ke 30 tahun..haih dah tua dah abang kan..Ingatkan muda lagi..heh... they call me mommyhappy birthdayhusband https://aqil-jauhari.blogspot.com/2011/03/cerita-tentang-check-up-semalam.html !~ThEy CaLL Me MoMmY~!: Cerita tentang Check Up semalam.. Yes!!sebenarnya..Mommy ni tersalah tgk tarikh tau!!Hikhikhik..check up Aqil is actually todayyyyyyyy...2nd of March..hikhikhik..tula excited... they call me mommycheck upceritatentangsemalam https://aqil-jauhari.blogspot.com/2014/02/sale-ikea-200214-050314-30-gambar.html !~ThEy CaLL Me MoMmY~!: SALE!! IKEA (20.02.14-05.03.14) - (28 Gambar) Katil Idaman Hubby.. Nasib tak beli hari tu..hehee.. Tapi memang taknak beli lag... they call me mommy https://aqil-jauhari.blogspot.com/2013/04/bile-hubby-and-wifey-bekerja-satu-office.html !~ThEy CaLL Me MoMmY~!: Bile Hubby and Wifey bekerja satu office! Assalamualaikum!! Selamat hari Isnin! hehehee..okla mode hari ni kena bercerita dengan lajuu..sebab keja amatlah banyak nyaa..tinggal ur... they call me mommybile https://aqil-jauhari.blogspot.com/2014/04/ww-1st-time-aqil-nangis-at-school.html !~ThEy CaLL Me MoMmY~!: WW : 1st Time Aqil nangis at School Saya terkejut ambik dia dari sekolah.. tetiba teresak-esak pegang tangan Teacher.. Aqil dah kenapa? Rupanya dia last perso... they call me mommyww