https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/mamat.html?showComment=1236572820000
Ajwin Ajeera: Mamat
Hari ni aku ada jumpa sorang mamat ni.. Aku tak taula kalau korang kenal ke tak kan. Mamat ni sempoi habis la. Malah bukan sempoi je,tapi se...
ajwin ajeeramamat
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/aku-menang-loteri.html?showComment=1235208120000
Ajwin Ajeera: Aku Menang Loteri?
Aku pelik la kan. Seumur hidup aku,aku tak pernah main loteri pun. Apatah lagi nak masuk Magnum or Sport Toto. Tapi mimpi nombor tu selalula...
ajwin ajeeraakumenangloteri
https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/12/kad-raya-aidiladha-from-my-dearfana.html?showComment=1228875120000
Ajwin Ajeera: Kad Raya Aidiladha from my dear,Fana
hee~ tengs dear .. awin ambik jgak pic ni..:) Selamat Hari Raya Aidiladha.. Love u~~~~~~~~~ mmmuuuuuaaaahhhhhhh!
ajwin ajeerakad rayamy dearaidiladhafana
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/lagenda-budak-setan.html?showComment=1275931413528
Ajwin Ajeera: Lagenda Budak Setan
Assalammualaikum. Saya udah pon menonton filem ini dan memang sebelum keluar lagi cite ni saya dah semangat gila nak pi tonton sume apa sume...
ajwin ajeeralagendabudaksetan
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/microscopic.html?showComment=1286509294441
Ajwin Ajeera: Microscopic.
Semalam, manusia ini menelefon saya. Dia tanya, saya sihat ke tak, jumpa lagi tak dengan mereka ni atau mereka ni dan macam-macam lagi....
ajwin ajeeramicroscopic
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/terima-kasih.html?showComment=1286017684207
Ajwin Ajeera: Terima kasih...
Assalammualaikum.. Heeee lamanya tak menulis..Pertama sekali, terima kasih banyak-banyak tak terhingga kepada kamu, sahabat saya di blog pi...
ajwin ajeeraterimakasih
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/05/selendang-mali.html?showComment=1273859933994
Ajwin Ajeera: Selendang Mali.
Ya Allah!!! Lamanya saya tak membebel kat sini.Apa nak jadi dengan diri saya ni???? Tahu tak tempat ni menjana pendapatan sampingan diri sen...
ajwin ajeeraselendangmali
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/kuiz-facebook.html?showComment=1240273140000
Ajwin Ajeera: Kuiz Facebook
Pasal entry sebelum ni,aku memang tak pergi interview tu. Takpela.Mungkin bukan rezeki aku kat situ.Dah Mama tak bagi kan.Harap InsyaAllah l...
ajwin ajeerakuizfacebook
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/mood-jiwang.html?showComment=1240423320000
Ajwin Ajeera: Mood Jiwang?
Ye.Sekarang saya tengah dalam mood dengar lagu Siti je.Lagu lama-lama beliau yang best dulu-dulu tu.Saya pun tak tahu kenapa dan apa kena d...
ajwin ajeeramoodjiwang
https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/12/welcome-home-uda.html
Ajwin Ajeera: Welcome Home Uda!
Assalammualaikum.. awin baru balik dr kampung ni. adala dlm 4-5 hari tak jumpa internet. haha Alhamdulillah majlis perkahwinan kakak awin te...
ajwin ajeerawelcome homeuda
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/ipm-dan-alamanda.html?showComment=1287364793246
Ajwin Ajeera: IPM dan Alamanda.
Saya ke Ukm semalam. Ada reunion kecik. Jumpa balik kawan-kawan *sambil menggerakkan jari telunjuk dan jari hantu kedua belah tangan* masa s...
ajwin ajeeraipmdanalamanda
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/tudung-oren.html?showComment=1270040728752
Ajwin Ajeera: Tudung Oren
Untuk pengetahun semua,aku paling anti tudung stail macam ni.Tak tau la kenapa.Aku rasa cam Mak Joyah nak gi pasar je. Kadang-kadang pelik ...
ajwin ajeeratudungoren
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/12/takeshita-street-harajuku.html?showComment=1291971202194
Ajwin Ajeera: Takeshita Street, Harajuku.
Assalammualaikum. Sorry baru teringat saya ada blog. Ekeke. Hari ni hari ke-13 saya berada di negara matahari terbit ni. Takde buat apa sang...
ajwin ajeeratakeshita streetharajuku
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/kuiz-facebook.html?showComment=1240283520000
Ajwin Ajeera: Kuiz Facebook
Pasal entry sebelum ni,aku memang tak pergi interview tu. Takpela.Mungkin bukan rezeki aku kat situ.Dah Mama tak bagi kan.Harap InsyaAllah l...
ajwin ajeerakuizfacebook
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/tag-from-bee.html?showComment=1239709320000
Ajwin Ajeera: Tag From Bee
Tag ni dari Bee . 1)Show ur bag.. 2)Mention what is in ur bag.. Eh,tersalah gambar.Maksud saya,gambar bawah ni. 1)Purse (konon je bawak purs...
ajwin ajeeratagbee
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/hantaran-cokelat.html?showComment=1241702760000
Ajwin Ajeera: Hantaran Cokelat
Hari tu ada orang tempah hantaran dekat Mama.Orang tu nak suruh buat Bepang.(Siapa tak tahu Bepang,sila google sendiri.) Tapi tak boleh buat...
ajwin ajeerahantarancokelat
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/02/i-love-you-nephews.html?showComment=1267453829203
Ajwin Ajeera: I love you nephews.
Ahad lepas,(ceh padahal baru semalam tau.-_-)sebelum pulang ke sekolah,saya sempat menghabiskan masa bersama anak buah-anak buah tersayang w...
i love youajwin ajeeranephews
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/lrt.html?showComment=1238721420000
Ajwin Ajeera: LRT
Hari ni aku pegi Semua House di Jalan Tunku Abdul Rahman @ Jalan TAR untuk betulkan aksesori pengantin.Macam biasa,aku pergi dengan Mama,Zat...
ajwin ajeeralrt
https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/05/ayam-masak-merah.html
Ajwin Ajeera: Ayam Masak Merah
Assalammualaikum.. Wah jangan nak dah sebulan tak update sangatlah kan! Wakaka. Banyak sangat perkara menarik and resepi best-best yang...
ajwin ajeeraayammasakmerah
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/1st-may.html
Ajwin Ajeera: 1st May
Pagi tadi lepas sidai baju,(eceh.nak bagitahu jugak tu)saya ingat nak buat Egg Tart sebagai sarapan.Mengidam dah lama dah ni!Tapi lepas tu,M...
ajwin ajeeramay
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/earth-hour-2009.html
Ajwin Ajeera: Earth Hour 2009
Apa kejadahnya tetibe topik Earth Hour ni?? Dah setahun berlalu,baru nak update pasal Earth Hour ke?Okay,aku tipu.Belum sampai setahun lagi....
ajwin ajeeraearth hour
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/02/sambutan-hari-wanita-sedunia-bersama-3r.html?showComment=1266134941147
Ajwin Ajeera: Sambutan Hari Wanita Sedunia Bersama 3R!
LAUNGKAN HAK ANDA! Kebebasan bersuara! Kebebasan bekerja! Kebebasan membuat pilihan! Marilah bersama-sama Tini,Celina dan Rafidah dalam Samb...
hari wanita seduniaajwin ajeerasambutanbersama
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/akhirnyasaya-berkahwin.html
Ajwin Ajeera: Akhirnya,saya berkahwin...
Assalammualaikum kawan-kawan..Maaf kerana tidak memberitahu perkara ini kepada kawan-kawan semua.. Kerana saya dan pasangan memang mahu memb...
ajwin ajeeraakhirnyasaya
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/03/international-womens-day-with-3r.html?showComment=1268653074200
Ajwin Ajeera: International Women's Day with 3R
Salam~:) First of all,saya minta maaf sebab delete entry Okay.First time saya cakap dalam blog sebab kami nak masuk dalam YouTube dulu.He h...
ajwin ajeerainternational womenday
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/08/qhaydens-facebook-account.html?showComment=1282945516655
Ajwin Ajeera: Qhayden's Facebook account.
Anak saya, Muhammad Qhayden Qhayl sudah ada Facebook. Bukan main niii kecik kecik lagi dah ada Facebook. Nak kene babap dengan Mama dia ni...
ajwin ajeerafacebookaccount
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/earth-hour-2009.html?showComment=1240107960000
Ajwin Ajeera: Earth Hour 2009
Apa kejadahnya tetibe topik Earth Hour ni?? Dah setahun berlalu,baru nak update pasal Earth Hour ke?Okay,aku tipu.Belum sampai setahun lagi....
ajwin ajeeraearth hour
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/buntunya.html
Ajwin Ajeera: Buntunya!!!!
Okay.Sekarang aku rasa aku berada di fasa ke-3 kehidupan iaitu aku tengah dalam dilema yang sangat menganggu sekarang ni .(Aku saje je cakap...
ajwin ajeera
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/happy-kakak-awajuwin.html?showComment=1242997062955
Ajwin Ajeera: Happy Kakak Awajuwin
Sweet kan? Kad err kertas ini diberi oleh Amanda semalam. Even dia tak tahu eja nama saya, bagi anak kecil yang berumur 6 tahun mungkin ras...
ajwin ajeerahappykakak
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/menyelamatkan-diri.html?showComment=1239651240000
Ajwin Ajeera: Menyelamatkan Diri
Entry ni khas untuk nurain kerana telah berani membangkitkan keghairahan,upps,I mean kemarahan atau kegeraman atau ketidakpuashatian pada b...
ajwin ajeeradiri
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/unknown.html?showComment=1238266200000
Ajwin Ajeera: Unknown
Tadi telefon rumah aku berdering. Kringg Kringg.. Kat rumah,aku je yang suka pick up phone. Jadi,aku angkatla.. Then.. Awin : Hello,Assalamm...
ajwin ajeeraunknown
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/07/
Ajwin Ajeera: July 2010
ajwin ajeerajuly
https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/11/ibu.html?showComment=1226676180000
Ajwin Ajeera: Ibu
Renungkanlah kwn2... Orang kata aku lahir dari perut ibu.. Bila dahaga, yang susukan aku.. ibu Bila lapar, yang suapkan aku..ibu Bila keseor...
ajwin ajeeraibu
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/08/mubarak-holdings-sdn-bhd.html?showComment=1282724039137
Ajwin Ajeera: Mubarak Holdings Sdn Bhd
Semalam saya telah menghadiri mesyuarat dengan Chief Executive Officer Mubarak Holdings Sdn Bhd. Cuak jugak tapi Alhamdulillah semua telah b...
ajwin ajeeramubarakholdingssdnbhd
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/03/daftar-segera-sebelum-terlambat.html?showComment=1269847419175
Ajwin Ajeera: Daftar segera sebelum terlambat.
Course registration untuk semester depan sudah bermula.Mari kita sama-sama daftar sebelum terlambat dan untuk mengelakkan masalah dikemudian...
ajwin ajeeradaftar segerasebelumterlambat
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/awesome-bloggers.html
Ajwin Ajeera: Awesome Bloggers =)
Saya telah memuatkan satu lagi blog list untuk kamu,kamu dan yaaaa kamu yang sudi linked my blog on yours.Thank you so much.;') Pastuh saya ...
ajwin ajeeraawesomebloggers
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/akhirnyasaya-berkahwin.html?showComment=1242517980000
Ajwin Ajeera: Akhirnya,saya berkahwin...
Assalammualaikum kawan-kawan..Maaf kerana tidak memberitahu perkara ini kepada kawan-kawan semua.. Kerana saya dan pasangan memang mahu memb...
ajwin ajeeraakhirnyasaya
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/02/i-love-you-nephews.html?showComment=1267437417671
Ajwin Ajeera: I love you nephews.
Ahad lepas,(ceh padahal baru semalam tau.-_-)sebelum pulang ke sekolah,saya sempat menghabiskan masa bersama anak buah-anak buah tersayang w...
i love youajwin ajeeranephews
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/abgawin-rindu-abg.html?showComment=1233914820000
Ajwin Ajeera: Abg,awin rindu abg!
waaaaa~~ Aku rasa sedih sangat sebenarnya..sebab aku dah lama tak jumpa abg aku! Dia stay rumah Mak Anjang kitorang kat Batu Pahat,Johor. I ...
ajwin ajeeraabgawinrindu
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/lagenda-budak-setan.html?showComment=1275961174905
Ajwin Ajeera: Lagenda Budak Setan
Assalammualaikum. Saya udah pon menonton filem ini dan memang sebelum keluar lagi cite ni saya dah semangat gila nak pi tonton sume apa sume...
ajwin ajeeralagendabudaksetan
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/cousies.html?showComment=1238552340000
Ajwin Ajeera: Cousies
Okay ni ada beberapa gambar yang nak penulis kongsi dengan pembaca. (gile ayat bapak skema) .Time ni penulis menghadiri majlis nikah my cous...
ajwin ajeera
https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/01/truly-magical.html
Ajwin Ajeera: Truly Magical
Assalammualaikum wbt.. Today after got back from class, bla bla bla tukar baju, on laptop, on Facebook, checked LipIce fan page mana tahu...
ajwin ajeeratrulymagical
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/04/rindu-siot.html
Ajwin Ajeera: Rindu siot.
Akhirnya.Saya tinggal satu paper saje lagi. :D Memandangkan gap agak lama untuk ke paper yang terakhir tu, saya dah ambik keputusan untuk pu...
ajwin ajeerarindusiot
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/12/art-forum-azamino-yokohama.html?showComment=1293066974230
Ajwin Ajeera: Art Forum Azamino, Yokohama.
Assalammualaikum. Hari tuuuuu dah lama dah cerita ni masa saya ke rumah mak angkat, Mrs Chieko Ishii di Azamino, beliau bawa Mama dan saya k...
ajwin ajeeraart forumyokohama
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/selamat-hari-guru.html?showComment=1242468660000
Ajwin Ajeera: Selamat Hari Guru
Disini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada Cikgu Hazliza , MakPinat dan semua guru di Malaysia ini. Terima kasih cikgu..Jasa ci...
ajwin ajeeraselamathariguru
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/fakta-wajib-anda-perlu-tahu.html?showComment=1239524700001
Ajwin Ajeera: Fakta Wajib Anda Perlu Tahu
1. Tahukah anda bahawa seorang manusia normal tidak boleh menyentuh telinganya sendiri menggunakan siku. 2.Tahukah anda apabila 350ml air ya...
ajwin ajeerafaktawajibandaperlu
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/sinki-baru.html
Ajwin Ajeera: Sinki Baru
Haa..korang nampak tak sinki baru Awin tu?? Hensem kan?? Baru senang sikit.Kalau tak,sinki sebelum ni asyik bermasalah je.. Bila ditanya,ta...
ajwin ajeerasinkibaru
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/geli-mat.html?showComment=1239111120000
Ajwin Ajeera: Geli Mat
Jom karaoke bersama Awin! Best wehh lagu ni. Korang memang patut dengarla. Dahla jejaka seluar oren ni mengancam. Perghhh..Tergoda sehh. Sam...
ajwin ajeeragelimat
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/terima-kasih.html
Ajwin Ajeera: Terima kasih...
Assalammualaikum.. Heeee lamanya tak menulis..Pertama sekali, terima kasih banyak-banyak tak terhingga kepada kamu, sahabat saya di blog pi...
ajwin ajeeraterimakasih
https://ajwinajeera.blogspot.com/2013/01/cerekarama-hujung-bulan.html
Ajwin Ajeera: Cerekarama hujung bulan.
Assalammualaikum. Malam semalam, dalam pukul 8 malam, lepas je makan terus rasa macam teringin pulak nak makan kek. Biasalah tekak ni m...
ajwin ajeeracerekaramabulan
https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/01/cny-strolling-at-pavi.html
Ajwin Ajeera: CNY Strolling at Pavi
Assalammualaikum wbt.. Hari ni kita busy.. Busy jalan jerr. Huhu. Keluar rumah pukul lebih kurang 10 or 11 pagi kot. Keluar dengan Kak E...
ajwin ajeeracnystrollingpavi
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/05/saya-cuba.html
Ajwin Ajeera: Saya cuba.
Maafkanlah orang yang menzalimi anda, dan sambungkanlah tali silaturrahim orang yang memutuskannya dengan anda. Berilah orang yang tidak per...
ajwin ajeerasayacuba
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/jerawattiada-masalah.html?showComment=1242015180000
Ajwin Ajeera: Jerawat?Tiada Masalah!
Title tu hanya bertujuan untuk menarik orang membaca belog ini sahaja.Maafkan saya. =_=. (Buat muka blushing agar orang tak marah lama-lama)...
ajwin ajeerajerawatmasalah
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/baju-baru.html?showComment=1241631780000
Ajwin Ajeera: Baju Baru
Patutnya hari ni saya ke PWTC tapi tak jadi.Sebab dah terlambat.Dahla bangun lambat.Pastu menu sarapan taknak kalah.Siap buat Roti John.Lepa...
ajwin ajeerabajubaru
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/betongthailand.html
Ajwin Ajeera: Betong,Thailand
Assalammualaikum n hello semua! wah.lamanya cuti berblogging. serius rindu gila ok! :D 1stly,thank u pd semua yg hantar msg selamat pd aku y...
ajwin ajeerabetongthailand
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/01/away-lagi.html
Ajwin Ajeera: Away lagi..
sorry guys.. hari tu dah away 2 hari ke Melaka.. pastu ni aku nak mintak kebenaran utk away lagi. korang kasi eh?:) kali ni cam lama skit la...
ajwin ajeeraawaylagi
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/02/hersheys-creamy-milk-chocolate-with.html
Ajwin Ajeera: HERSHEY'S Creamy Milk Chocolate with Strawberry Flavoured Filling
Saya dapat coklat di atas hari ini. Wee gembiranya. Agak-agak esok dapat lagi tak? T_T Cehh saje je bagi nama coklat as a title.Saje nak bag...
ajwin ajeerahershey screamy milkstrawberry flavoured
https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/12/tekanan-perasaan.html
Ajwin Ajeera: Tekanan Perasaan
Aku tertekan and pretending to be happy FULLSTOP
ajwin ajeeratekananperasaan
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/fify.html?showComment=1239154080000
Ajwin Ajeera: Fify
Fify ialah cousin aku.Kire cousin ter-rapat la.Kitorang memang saling sayang menyayangi.Haha.Dia sayang aku ke?Tak tahu.Kena tanya dia,past...
ajwin ajeerafify
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/09/hamster-comel.html?showComment=1284608869092
Ajwin Ajeera: Hamster comel.
Raya keempat, saya pulang ke Kuala Lumpur dari Melaka. Ya, akhirnya ya. Selepas dari Pahang ke Johor, Johor ke Melaka dan akhirnya pulang ju...
ajwin ajeerahamstercomel
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/01/famosa-resort.html?showComment=1233240480000
Ajwin Ajeera: A Famosa Resort
Oh. S orry saya takde untuk 2 hari. Saya telah ke A Famosa Resort yg terletak di Melaka. P erghhh.. Best gile gua ckp lu. T ak tahu nak te...
ajwin ajeerafamosaresort
https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/04/egg-tart.html?showComment=1334212750341
Ajwin Ajeera: Egg Tart
Assalammualaikum all.. Hari ni hari bermalas-malasan saya di bilik. Maklumle cuti. Nak update blog dari siang pun tangguh ke malam. Isk i...
ajwin ajeeraeggtart
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/nak-dengar-cita-hantu-tak.html?showComment=1241081580000
Ajwin Ajeera: Nak Dengar Cita Hantu Tak?
Korang pernah dengar tak cerita pasal 'HANTU SUKA DENGAR MANUSIA BERCERITA PASAL HANTU'? Haa..Ni la yang Awin nak cerita ni.Lagipun,Awin tak...
ajwin ajeeranakdengarcitahantu
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/akhirnyasaya-berkahwin.html?showComment=1242490680001
Ajwin Ajeera: Akhirnya,saya berkahwin...
Assalammualaikum kawan-kawan..Maaf kerana tidak memberitahu perkara ini kepada kawan-kawan semua.. Kerana saya dan pasangan memang mahu memb...
ajwin ajeeraakhirnyasaya
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/gosip.html
Ajwin Ajeera: Gosip
Para pelakon : Ajwad (abang aku le tu) Wazien (cousin aku) Ajwin (aku le tu) Okay okay dialog bawah sekali agak melampau dan keterlaluan. Si...
ajwin ajeeragosip
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/roll-ball.html?showComment=1286343899095
Ajwin Ajeera: Roll the ball
Hari tu masa saya pergi A Famosa, saya sempatlah main Roll the ball ni dekat dalam Cowboy Town. Saya main sebab teman adik. Dia nak main ...
ajwin ajeerarollball
https://ajwinajeera.blogspot.com/2018/09/exuviance-evening-restorative-complex.html
Ajwin Ajeera: Exuviance Evening Restorative Complex Review
Assalammualaikum and hi everyone! I received this cream few weeks ago dalam my mailbox, and honestly saya pun lupa bila apply for this fre...
ajwin ajeeraexuvianceeveningrestorativecomplex
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/perlu-ke-nak-cakap-muahh.html?showComment=1241581620000
Ajwin Ajeera: Perlu Ke Nak Cakap Muahh?
Okay saya baru balik dari Ampang Point.Saje jalan-jalan dengan Mama cuci mata.Then terjumpa la dengan vokalis 6th Sense.Apa entah nama dia.T...
ajwin ajeeraperlukenak
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/petua-hilangkan-parut.html?showComment=1240327560000
Ajwin Ajeera: Petua Hilangkan Parut
Sebenarnya Awin nak mengucapkan terima kasih kepada Firdaus kerana telah mengambil Awin sebagai contoh (atau model la tu.Haha.Nak jugak.Hah...
ajwin ajeerapetuaparut
https://ajwinajeera.blogspot.com/2018/09/get-on-go-with-anlene.html
Ajwin Ajeera: Get On The Go with Anlene!
Assalammualaikum and hi everyone! How was your day so far? Hope everyone is in good health dan bahagia selalu bersama orang-orang yang ter...
on the goajwin ajeeragetanlene
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/roll-ball.html
Ajwin Ajeera: Roll the ball
Hari tu masa saya pergi A Famosa, saya sempatlah main Roll the ball ni dekat dalam Cowboy Town. Saya main sebab teman adik. Dia nak main ...
ajwin ajeerarollball
https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/03/moist-choc-cupcake-with-ganache.html
Ajwin Ajeera: Moist Choc Cupcake with Ganache
Assalammualaikum all.. Wah hari ni just nak update gambar Moist Chocolate Cupcake with Ganache Frosting ordered by Syaiful Rusli last w...
ajwin ajeeramoistchoccupcakeganache
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/cinta.html?showComment=1286185167665
Ajwin Ajeera: Cinta
Jika kamu memancing ikan.. Setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu.. Janganlah sesekali kamu LEPASKAN ...
ajwin ajeeracinta
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/saus-kacang.html?showComment=1237793640000
Ajwin Ajeera: Saus Kacang
Yeah.Aku dah pi menonton dah cerita ni hari tu kat Mid Valley dengan my cousins,Ernay dan Kak Amy.Waa.Ni last movie aku tengok dengan Ernay...
ajwin ajeerasauskacang
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/facebook.html
Ajwin Ajeera: Facebook
Yey! Aku dah ada Facebook akhirnya. Orang lain semua dah berjeman ada, aku baru nak ada. *berjeman tu mksdnya berzaman dalam bahasa orang k...
ajwin ajeerafacebook
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/penulis-dapat-hadiah.html?showComment=1238644260000
Ajwin Ajeera: Penulis Dapat Hadiah!
To : Miss Aida Sari binti Iraman From : Miss Noor Ajwin Ajeera binti Abdul Hamid Dear Sis Dida, Terima kasih banyak-banyak,sangat-sangat,gil...
ajwin ajeerapenulisdapathadiah
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/10/somebody-call-911shawty-fire-burning-on.html
Ajwin Ajeera: Somebody call 911,shawty fire burning on the dance floor
21 Oktober 2009-Rabu.Awin ada something nak cerita pada semua.And terasa sangat teruja nak cerita ni!Heh heh.Lately ni Awin memang selsema.D...
ajwin ajeera
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/09/ikan-bakar-umbai-pada-3-syawal.html?showComment=1284375244927
Ajwin Ajeera: Ikan Bakar Umbai pada 3 Syawal.
Pada raya ke-3 ni, saya berada di kampung belah mak pulak kat Masjid Tanah, Melaka. Pagi tadi gerak dari Bentong ke Segamat, pergi Segamat b...
ajwin ajeeraikan bakarumbaipadasyawal
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/09/salam-aidilfitri-2010.html?showComment=1284207638880
Ajwin Ajeera: Salam Aidilfitri 2010.
Selamat Hari Raya semua. Maaf zahir dan batin. Raya pertama ni saya masih di Kuala Lumpur. Petang kejap lagi baru nak balik Melaka, pastu Se...
ajwin ajeerasalam aidilfitri
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/tag-from-bee.html?showComment=1239716880000
Ajwin Ajeera: Tag From Bee
Tag ni dari Bee . 1)Show ur bag.. 2)Mention what is in ur bag.. Eh,tersalah gambar.Maksud saya,gambar bawah ni. 1)Purse (konon je bawak purs...
ajwin ajeeratagbee
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/awinawk-single-ke.html?showComment=1234065060000
Ajwin Ajeera: Awin,awk single ke?
Sesape : Awin,awak dah ada boyfriend? Aku : Mana ada.Single je. Sesape : Eleh..Tipu la tu.Tak percaya la. Aku paling pantang kalau terjadi m...
ajwin ajeeraawinawksingleke
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/5-romance-movies-i-like.html?showComment=1235576640000
Ajwin Ajeera: 5 Romance Movies I Like
Tag ni aku terima dr Pn Hazliza .Cikgu aku dulu.. Cikgu ni cantik dan lembut orangnya tau. (sempat lg nak bodek tu!hehe) Apa-apa pun,awin ri...
ajwin ajeeraromance movieslike
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/03/apalah-yang-ada-kat-saya-ni.html
Ajwin Ajeera: Apalah yang ada kat saya ni.
Salam..Berjumpa kita lagi ya.Asyik berjumpa je kita ni.Sebab apa yang saya nak cakap ni terpaksa saya cakap jugak.Haha.Okay harap anda faham...
ajwin ajeerayang adakatsayani
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/mamat.html?showComment=1236610980000
Ajwin Ajeera: Mamat
Hari ni aku ada jumpa sorang mamat ni.. Aku tak taula kalau korang kenal ke tak kan. Mamat ni sempoi habis la. Malah bukan sempoi je,tapi se...
ajwin ajeeramamat
https://ajwinajeera.blogspot.com/2013/05/
Ajwin Ajeera: May 2013
ajwin ajeeramay
https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/01/my-magical-moments-with-lipice.html
Ajwin Ajeera: My Magical Moments with LipIce
Assalammualaikum wbt.. Kepada gadis-gadis yang mungkin tidak tahu, LipIce Malaysia kini sedang buat satu contest which is kita kena updat...
ajwin ajeeramagical momentslipice
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/08/3r-freshy.html?showComment=1282286955493
Ajwin Ajeera: 3R Freshy?
Okay bila kita sibuk sibuk nak test ni, nak raya ni, nak jual cupcakes ni hihi (gelak gedik siket), tiba-tiba ada orang tanya saya kat Forms...
ajwin ajeerafreshy
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/hantaran-cokelat.html?showComment=1241714280001
Ajwin Ajeera: Hantaran Cokelat
Hari tu ada orang tempah hantaran dekat Mama.Orang tu nak suruh buat Bepang.(Siapa tak tahu Bepang,sila google sendiri.) Tapi tak boleh buat...
ajwin ajeerahantarancokelat
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/bestnya-kalau-macam-ni-setiap-detik.html?showComment=1242405240000
Ajwin Ajeera: Bestnya Kalau Macam Ni Setiap Detik
Arigato Arigato.. (^_^)
ajwin ajeeramacamnisetiapdetik
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/sangkar-di-lampu-rumahku.html
Ajwin Ajeera: Sangkar di Lampu Rumahku
Sangkar di lampu rumahku???? Apekah??? Aku dah tahu benda ni sejak dua tiga hari yang lepas.Sebab ada burung masuk rumah aku.Pastu aku check...
ajwin ajeerasangkardilampurumahku
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/awesome-bloggers.html?showComment=1277601059034
Ajwin Ajeera: Awesome Bloggers =)
Saya telah memuatkan satu lagi blog list untuk kamu,kamu dan yaaaa kamu yang sudi linked my blog on yours.Thank you so much.;') Pastuh saya ...
ajwin ajeeraawesomebloggers
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/perempuan.html?showComment=1236755400000
Ajwin Ajeera: Perempuan
AMARAN KAUM LELAKI TIDAK DIGALAKKAN MEMBACA ENTRY INI Aku sentiasa bersyukur kerana dilahirkan sebagai seorang perempuan. Aku gembira menjad...
ajwin ajeeraperempuan
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/shahir-fever.html?showComment=1279777066421
Ajwin Ajeera: Shahir Fever
Amaigad.Sambutan pada previous entry sangat mantopp youu. Terima kasih banyakkkkkkkk!;') Saya dah linked kamu semua. TQ TQ! Much appreciated...
ajwin ajeerashahirfever
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/08/i-wrote-this-letter-when-i-was-5.html?showComment=1251237786650
Ajwin Ajeera: I wrote this letter when I was 5.
Hai kawan.Nak tahu something?Waktu Awin umur 5 tahun,Awin ada tulis sepucuk surat untuk family.Itu surat pertama Awin tulis.+_+.Waktu tu Mam...
ajwin ajeerawrote thisletter
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/peraduan-bibir-menawan-lipice.html?showComment=1240762260000
Ajwin Ajeera: Peraduan Bibir Menawan LipIce
Disini ada berita baik buat gadis-gadis diluar sana!Adakah anda pernah bercita-cita untuk menjadi covergirl majalah Remaja bersama Lisa Sur...
ajwin ajeeraperaduanbibirmenawanlipice
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/mamat.html?showComment=1236572820000
Ajwin Ajeera: Mamat
Hari ni aku ada jumpa sorang mamat ni.. Aku tak taula kalau korang kenal ke tak kan. Mamat ni sempoi habis la. Malah bukan sempoi je,tapi se...
ajwin ajeeramamat
https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/aku-menang-loteri.html?showComment=1235208120000
Ajwin Ajeera: Aku Menang Loteri?
Aku pelik la kan. Seumur hidup aku,aku tak pernah main loteri pun. Apatah lagi nak masuk Magnum or Sport Toto. Tapi mimpi nombor tu selalula...
ajwin ajeeraakumenangloteri
https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/12/kad-raya-aidiladha-from-my-dearfana.html?showComment=1228875120000
Ajwin Ajeera: Kad Raya Aidiladha from my dear,Fana
hee~ tengs dear .. awin ambik jgak pic ni..:) Selamat Hari Raya Aidiladha.. Love u~~~~~~~~~ mmmuuuuuaaaahhhhhhh!
ajwin ajeerakad rayamy dearaidiladhafana
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/lagenda-budak-setan.html?showComment=1275931413528
Ajwin Ajeera: Lagenda Budak Setan
Assalammualaikum. Saya udah pon menonton filem ini dan memang sebelum keluar lagi cite ni saya dah semangat gila nak pi tonton sume apa sume...
ajwin ajeeralagendabudaksetan
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/microscopic.html?showComment=1286509294441
Ajwin Ajeera: Microscopic.
Semalam, manusia ini menelefon saya. Dia tanya, saya sihat ke tak, jumpa lagi tak dengan mereka ni atau mereka ni dan macam-macam lagi....
ajwin ajeeramicroscopic
https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/terima-kasih.html?showComment=1286017684207
Ajwin Ajeera: Terima kasih...
Assalammualaikum.. Heeee lamanya tak menulis..Pertama sekali, terima kasih banyak-banyak tak terhingga kepada kamu, sahabat saya di blog pi...
ajwin ajeeraterimakasih