Robuta

https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/mamat.html?showComment=1236572820000 Ajwin Ajeera: Mamat Hari ni aku ada jumpa sorang mamat ni.. Aku tak taula kalau korang kenal ke tak kan. Mamat ni sempoi habis la. Malah bukan sempoi je,tapi se... ajwin ajeeramamat https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/aku-menang-loteri.html?showComment=1235208120000 Ajwin Ajeera: Aku Menang Loteri? Aku pelik la kan. Seumur hidup aku,aku tak pernah main loteri pun. Apatah lagi nak masuk Magnum or Sport Toto. Tapi mimpi nombor tu selalula... ajwin ajeeraakumenangloteri https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/12/kad-raya-aidiladha-from-my-dearfana.html?showComment=1228875120000 Ajwin Ajeera: Kad Raya Aidiladha from my dear,Fana hee~ tengs dear .. awin ambik jgak pic ni..:) Selamat Hari Raya Aidiladha.. Love u~~~~~~~~~ mmmuuuuuaaaahhhhhhh! ajwin ajeerakad rayamy dearaidiladhafana https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/lagenda-budak-setan.html?showComment=1275931413528 Ajwin Ajeera: Lagenda Budak Setan Assalammualaikum. Saya udah pon menonton filem ini dan memang sebelum keluar lagi cite ni saya dah semangat gila nak pi tonton sume apa sume... ajwin ajeeralagendabudaksetan https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/microscopic.html?showComment=1286509294441 Ajwin Ajeera: Microscopic. Semalam, manusia ini menelefon saya. Dia tanya, saya sihat ke tak, jumpa lagi tak dengan mereka ni atau mereka ni dan macam-macam lagi.... ajwin ajeeramicroscopic https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/terima-kasih.html?showComment=1286017684207 Ajwin Ajeera: Terima kasih... Assalammualaikum.. Heeee lamanya tak menulis..Pertama sekali, terima kasih banyak-banyak tak terhingga kepada kamu, sahabat saya di blog pi... ajwin ajeeraterimakasih https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/05/selendang-mali.html?showComment=1273859933994 Ajwin Ajeera: Selendang Mali. Ya Allah!!! Lamanya saya tak membebel kat sini.Apa nak jadi dengan diri saya ni???? Tahu tak tempat ni menjana pendapatan sampingan diri sen... ajwin ajeeraselendangmali https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/kuiz-facebook.html?showComment=1240273140000 Ajwin Ajeera: Kuiz Facebook Pasal entry sebelum ni,aku memang tak pergi interview tu. Takpela.Mungkin bukan rezeki aku kat situ.Dah Mama tak bagi kan.Harap InsyaAllah l... ajwin ajeerakuizfacebook https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/mood-jiwang.html?showComment=1240423320000 Ajwin Ajeera: Mood Jiwang? Ye.Sekarang saya tengah dalam mood dengar lagu Siti je.Lagu lama-lama beliau yang best dulu-dulu tu.Saya pun tak tahu kenapa dan apa kena d... ajwin ajeeramoodjiwang https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/12/welcome-home-uda.html Ajwin Ajeera: Welcome Home Uda! Assalammualaikum.. awin baru balik dr kampung ni. adala dlm 4-5 hari tak jumpa internet. haha Alhamdulillah majlis perkahwinan kakak awin te... ajwin ajeerawelcome homeuda https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/ipm-dan-alamanda.html?showComment=1287364793246 Ajwin Ajeera: IPM dan Alamanda. Saya ke Ukm semalam. Ada reunion kecik. Jumpa balik kawan-kawan *sambil menggerakkan jari telunjuk dan jari hantu kedua belah tangan* masa s... ajwin ajeeraipmdanalamanda https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/tudung-oren.html?showComment=1270040728752 Ajwin Ajeera: Tudung Oren Untuk pengetahun semua,aku paling anti tudung stail macam ni.Tak tau la kenapa.Aku rasa cam Mak Joyah nak gi pasar je. Kadang-kadang pelik ... ajwin ajeeratudungoren https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/12/takeshita-street-harajuku.html?showComment=1291971202194 Ajwin Ajeera: Takeshita Street, Harajuku. Assalammualaikum. Sorry baru teringat saya ada blog. Ekeke. Hari ni hari ke-13 saya berada di negara matahari terbit ni. Takde buat apa sang... ajwin ajeeratakeshita streetharajuku https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/kuiz-facebook.html?showComment=1240283520000 Ajwin Ajeera: Kuiz Facebook Pasal entry sebelum ni,aku memang tak pergi interview tu. Takpela.Mungkin bukan rezeki aku kat situ.Dah Mama tak bagi kan.Harap InsyaAllah l... ajwin ajeerakuizfacebook https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/tag-from-bee.html?showComment=1239709320000 Ajwin Ajeera: Tag From Bee Tag ni dari Bee . 1)Show ur bag.. 2)Mention what is in ur bag.. Eh,tersalah gambar.Maksud saya,gambar bawah ni. 1)Purse (konon je bawak purs... ajwin ajeeratagbee https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/hantaran-cokelat.html?showComment=1241702760000 Ajwin Ajeera: Hantaran Cokelat Hari tu ada orang tempah hantaran dekat Mama.Orang tu nak suruh buat Bepang.(Siapa tak tahu Bepang,sila google sendiri.) Tapi tak boleh buat... ajwin ajeerahantarancokelat https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/02/i-love-you-nephews.html?showComment=1267453829203 Ajwin Ajeera: I love you nephews. Ahad lepas,(ceh padahal baru semalam tau.-_-)sebelum pulang ke sekolah,saya sempat menghabiskan masa bersama anak buah-anak buah tersayang w... i love youajwin ajeeranephews https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/lrt.html?showComment=1238721420000 Ajwin Ajeera: LRT Hari ni aku pegi Semua House di Jalan Tunku Abdul Rahman @ Jalan TAR untuk betulkan aksesori pengantin.Macam biasa,aku pergi dengan Mama,Zat... ajwin ajeeralrt https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/05/ayam-masak-merah.html Ajwin Ajeera: Ayam Masak Merah Assalammualaikum.. Wah jangan nak dah sebulan tak update sangatlah kan! Wakaka. Banyak sangat perkara menarik and resepi best-best yang... ajwin ajeeraayammasakmerah https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/1st-may.html Ajwin Ajeera: 1st May Pagi tadi lepas sidai baju,(eceh.nak bagitahu jugak tu)saya ingat nak buat Egg Tart sebagai sarapan.Mengidam dah lama dah ni!Tapi lepas tu,M... ajwin ajeeramay https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/earth-hour-2009.html Ajwin Ajeera: Earth Hour 2009 Apa kejadahnya tetibe topik Earth Hour ni?? Dah setahun berlalu,baru nak update pasal Earth Hour ke?Okay,aku tipu.Belum sampai setahun lagi.... ajwin ajeeraearth hour https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/02/sambutan-hari-wanita-sedunia-bersama-3r.html?showComment=1266134941147 Ajwin Ajeera: Sambutan Hari Wanita Sedunia Bersama 3R! LAUNGKAN HAK ANDA! Kebebasan bersuara! Kebebasan bekerja! Kebebasan membuat pilihan! Marilah bersama-sama Tini,Celina dan Rafidah dalam Samb... hari wanita seduniaajwin ajeerasambutanbersama https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/akhirnyasaya-berkahwin.html Ajwin Ajeera: Akhirnya,saya berkahwin... Assalammualaikum kawan-kawan..Maaf kerana tidak memberitahu perkara ini kepada kawan-kawan semua.. Kerana saya dan pasangan memang mahu memb... ajwin ajeeraakhirnyasaya https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/03/international-womens-day-with-3r.html?showComment=1268653074200 Ajwin Ajeera: International Women's Day with 3R Salam~:) First of all,saya minta maaf sebab delete entry Okay.First time saya cakap dalam blog sebab kami nak masuk dalam YouTube dulu.He h... ajwin ajeerainternational womenday https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/08/qhaydens-facebook-account.html?showComment=1282945516655 Ajwin Ajeera: Qhayden's Facebook account. Anak saya, Muhammad Qhayden Qhayl sudah ada Facebook. Bukan main niii kecik kecik lagi dah ada Facebook. Nak kene babap dengan Mama dia ni... ajwin ajeerafacebookaccount https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/earth-hour-2009.html?showComment=1240107960000 Ajwin Ajeera: Earth Hour 2009 Apa kejadahnya tetibe topik Earth Hour ni?? Dah setahun berlalu,baru nak update pasal Earth Hour ke?Okay,aku tipu.Belum sampai setahun lagi.... ajwin ajeeraearth hour https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/buntunya.html Ajwin Ajeera: Buntunya!!!! Okay.Sekarang aku rasa aku berada di fasa ke-3 kehidupan iaitu aku tengah dalam dilema yang sangat menganggu sekarang ni .(Aku saje je cakap... ajwin ajeera https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/happy-kakak-awajuwin.html?showComment=1242997062955 Ajwin Ajeera: Happy Kakak Awajuwin Sweet kan? Kad err kertas ini diberi oleh Amanda semalam. Even dia tak tahu eja nama saya, bagi anak kecil yang berumur 6 tahun mungkin ras... ajwin ajeerahappykakak https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/menyelamatkan-diri.html?showComment=1239651240000 Ajwin Ajeera: Menyelamatkan Diri Entry ni khas untuk nurain kerana telah berani membangkitkan keghairahan,upps,I mean kemarahan atau kegeraman atau ketidakpuashatian pada b... ajwin ajeeradiri https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/unknown.html?showComment=1238266200000 Ajwin Ajeera: Unknown Tadi telefon rumah aku berdering. Kringg Kringg.. Kat rumah,aku je yang suka pick up phone. Jadi,aku angkatla.. Then.. Awin : Hello,Assalamm... ajwin ajeeraunknown https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/07/ Ajwin Ajeera: July 2010 ajwin ajeerajuly https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/11/ibu.html?showComment=1226676180000 Ajwin Ajeera: Ibu Renungkanlah kwn2... Orang kata aku lahir dari perut ibu.. Bila dahaga, yang susukan aku.. ibu Bila lapar, yang suapkan aku..ibu Bila keseor... ajwin ajeeraibu https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/08/mubarak-holdings-sdn-bhd.html?showComment=1282724039137 Ajwin Ajeera: Mubarak Holdings Sdn Bhd Semalam saya telah menghadiri mesyuarat dengan Chief Executive Officer Mubarak Holdings Sdn Bhd. Cuak jugak tapi Alhamdulillah semua telah b... ajwin ajeeramubarakholdingssdnbhd https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/03/daftar-segera-sebelum-terlambat.html?showComment=1269847419175 Ajwin Ajeera: Daftar segera sebelum terlambat. Course registration untuk semester depan sudah bermula.Mari kita sama-sama daftar sebelum terlambat dan untuk mengelakkan masalah dikemudian... ajwin ajeeradaftar segerasebelumterlambat https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/awesome-bloggers.html Ajwin Ajeera: Awesome Bloggers =) Saya telah memuatkan satu lagi blog list untuk kamu,kamu dan yaaaa kamu yang sudi linked my blog on yours.Thank you so much.;') Pastuh saya ... ajwin ajeeraawesomebloggers https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/akhirnyasaya-berkahwin.html?showComment=1242517980000 Ajwin Ajeera: Akhirnya,saya berkahwin... Assalammualaikum kawan-kawan..Maaf kerana tidak memberitahu perkara ini kepada kawan-kawan semua.. Kerana saya dan pasangan memang mahu memb... ajwin ajeeraakhirnyasaya https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/02/i-love-you-nephews.html?showComment=1267437417671 Ajwin Ajeera: I love you nephews. Ahad lepas,(ceh padahal baru semalam tau.-_-)sebelum pulang ke sekolah,saya sempat menghabiskan masa bersama anak buah-anak buah tersayang w... i love youajwin ajeeranephews https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/abgawin-rindu-abg.html?showComment=1233914820000 Ajwin Ajeera: Abg,awin rindu abg! waaaaa~~ Aku rasa sedih sangat sebenarnya..sebab aku dah lama tak jumpa abg aku! Dia stay rumah Mak Anjang kitorang kat Batu Pahat,Johor. I ... ajwin ajeeraabgawinrindu https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/lagenda-budak-setan.html?showComment=1275961174905 Ajwin Ajeera: Lagenda Budak Setan Assalammualaikum. Saya udah pon menonton filem ini dan memang sebelum keluar lagi cite ni saya dah semangat gila nak pi tonton sume apa sume... ajwin ajeeralagendabudaksetan https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/cousies.html?showComment=1238552340000 Ajwin Ajeera: Cousies Okay ni ada beberapa gambar yang nak penulis kongsi dengan pembaca. (gile ayat bapak skema) .Time ni penulis menghadiri majlis nikah my cous... ajwin ajeera https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/01/truly-magical.html Ajwin Ajeera: Truly Magical Assalammualaikum wbt.. Today after got back from class, bla bla bla tukar baju, on laptop, on Facebook, checked LipIce fan page mana tahu... ajwin ajeeratrulymagical https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/04/rindu-siot.html Ajwin Ajeera: Rindu siot. Akhirnya.Saya tinggal satu paper saje lagi. :D Memandangkan gap agak lama untuk ke paper yang terakhir tu, saya dah ambik keputusan untuk pu... ajwin ajeerarindusiot https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/12/art-forum-azamino-yokohama.html?showComment=1293066974230 Ajwin Ajeera: Art Forum Azamino, Yokohama. Assalammualaikum. Hari tuuuuu dah lama dah cerita ni masa saya ke rumah mak angkat, Mrs Chieko Ishii di Azamino, beliau bawa Mama dan saya k... ajwin ajeeraart forumyokohama https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/selamat-hari-guru.html?showComment=1242468660000 Ajwin Ajeera: Selamat Hari Guru Disini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada Cikgu Hazliza , MakPinat dan semua guru di Malaysia ini. Terima kasih cikgu..Jasa ci... ajwin ajeeraselamathariguru https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/fakta-wajib-anda-perlu-tahu.html?showComment=1239524700001 Ajwin Ajeera: Fakta Wajib Anda Perlu Tahu 1. Tahukah anda bahawa seorang manusia normal tidak boleh menyentuh telinganya sendiri menggunakan siku. 2.Tahukah anda apabila 350ml air ya... ajwin ajeerafaktawajibandaperlu https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/sinki-baru.html Ajwin Ajeera: Sinki Baru Haa..korang nampak tak sinki baru Awin tu?? Hensem kan?? Baru senang sikit.Kalau tak,sinki sebelum ni asyik bermasalah je.. Bila ditanya,ta... ajwin ajeerasinkibaru https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/geli-mat.html?showComment=1239111120000 Ajwin Ajeera: Geli Mat Jom karaoke bersama Awin! Best wehh lagu ni. Korang memang patut dengarla. Dahla jejaka seluar oren ni mengancam. Perghhh..Tergoda sehh. Sam... ajwin ajeeragelimat https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/terima-kasih.html Ajwin Ajeera: Terima kasih... Assalammualaikum.. Heeee lamanya tak menulis..Pertama sekali, terima kasih banyak-banyak tak terhingga kepada kamu, sahabat saya di blog pi... ajwin ajeeraterimakasih https://ajwinajeera.blogspot.com/2013/01/cerekarama-hujung-bulan.html Ajwin Ajeera: Cerekarama hujung bulan. Assalammualaikum. Malam semalam, dalam pukul 8 malam, lepas je makan terus rasa macam teringin pulak nak makan kek. Biasalah tekak ni m... ajwin ajeeracerekaramabulan https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/01/cny-strolling-at-pavi.html Ajwin Ajeera: CNY Strolling at Pavi Assalammualaikum wbt.. Hari ni kita busy.. Busy jalan jerr. Huhu. Keluar rumah pukul lebih kurang 10 or 11 pagi kot. Keluar dengan Kak E... ajwin ajeeracnystrollingpavi https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/05/saya-cuba.html Ajwin Ajeera: Saya cuba. Maafkanlah orang yang menzalimi anda, dan sambungkanlah tali silaturrahim orang yang memutuskannya dengan anda. Berilah orang yang tidak per... ajwin ajeerasayacuba https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/jerawattiada-masalah.html?showComment=1242015180000 Ajwin Ajeera: Jerawat?Tiada Masalah! Title tu hanya bertujuan untuk menarik orang membaca belog ini sahaja.Maafkan saya. =_=. (Buat muka blushing agar orang tak marah lama-lama)... ajwin ajeerajerawatmasalah https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/baju-baru.html?showComment=1241631780000 Ajwin Ajeera: Baju Baru Patutnya hari ni saya ke PWTC tapi tak jadi.Sebab dah terlambat.Dahla bangun lambat.Pastu menu sarapan taknak kalah.Siap buat Roti John.Lepa... ajwin ajeerabajubaru https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/betongthailand.html Ajwin Ajeera: Betong,Thailand Assalammualaikum n hello semua! wah.lamanya cuti berblogging. serius rindu gila ok! :D 1stly,thank u pd semua yg hantar msg selamat pd aku y... ajwin ajeerabetongthailand https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/01/away-lagi.html Ajwin Ajeera: Away lagi.. sorry guys.. hari tu dah away 2 hari ke Melaka.. pastu ni aku nak mintak kebenaran utk away lagi. korang kasi eh?:) kali ni cam lama skit la... ajwin ajeeraawaylagi https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/02/hersheys-creamy-milk-chocolate-with.html Ajwin Ajeera: HERSHEY'S Creamy Milk Chocolate with Strawberry Flavoured Filling Saya dapat coklat di atas hari ini. Wee gembiranya. Agak-agak esok dapat lagi tak? T_T Cehh saje je bagi nama coklat as a title.Saje nak bag... ajwin ajeerahershey screamy milkstrawberry flavoured https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/12/tekanan-perasaan.html Ajwin Ajeera: Tekanan Perasaan Aku tertekan and pretending to be happy FULLSTOP ajwin ajeeratekananperasaan https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/fify.html?showComment=1239154080000 Ajwin Ajeera: Fify Fify ialah cousin aku.Kire cousin ter-rapat la.Kitorang memang saling sayang menyayangi.Haha.Dia sayang aku ke?Tak tahu.Kena tanya dia,past... ajwin ajeerafify https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/09/hamster-comel.html?showComment=1284608869092 Ajwin Ajeera: Hamster comel. Raya keempat, saya pulang ke Kuala Lumpur dari Melaka. Ya, akhirnya ya. Selepas dari Pahang ke Johor, Johor ke Melaka dan akhirnya pulang ju... ajwin ajeerahamstercomel https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/01/famosa-resort.html?showComment=1233240480000 Ajwin Ajeera: A Famosa Resort Oh. S orry saya takde untuk 2 hari. Saya telah ke A Famosa Resort yg terletak di Melaka. P erghhh.. Best gile gua ckp lu. T ak tahu nak te... ajwin ajeerafamosaresort https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/04/egg-tart.html?showComment=1334212750341 Ajwin Ajeera: Egg Tart Assalammualaikum all.. Hari ni hari bermalas-malasan saya di bilik. Maklumle cuti. Nak update blog dari siang pun tangguh ke malam. Isk i... ajwin ajeeraeggtart https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/nak-dengar-cita-hantu-tak.html?showComment=1241081580000 Ajwin Ajeera: Nak Dengar Cita Hantu Tak? Korang pernah dengar tak cerita pasal 'HANTU SUKA DENGAR MANUSIA BERCERITA PASAL HANTU'? Haa..Ni la yang Awin nak cerita ni.Lagipun,Awin tak... ajwin ajeeranakdengarcitahantu https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/akhirnyasaya-berkahwin.html?showComment=1242490680001 Ajwin Ajeera: Akhirnya,saya berkahwin... Assalammualaikum kawan-kawan..Maaf kerana tidak memberitahu perkara ini kepada kawan-kawan semua.. Kerana saya dan pasangan memang mahu memb... ajwin ajeeraakhirnyasaya https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/gosip.html Ajwin Ajeera: Gosip Para pelakon : Ajwad (abang aku le tu) Wazien (cousin aku) Ajwin (aku le tu) Okay okay dialog bawah sekali agak melampau dan keterlaluan. Si... ajwin ajeeragosip https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/roll-ball.html?showComment=1286343899095 Ajwin Ajeera: Roll the ball Hari tu masa saya pergi A Famosa, saya sempatlah main Roll the ball ni dekat dalam Cowboy Town. Saya main sebab teman adik. Dia nak main ... ajwin ajeerarollball https://ajwinajeera.blogspot.com/2018/09/exuviance-evening-restorative-complex.html Ajwin Ajeera: Exuviance Evening Restorative Complex Review Assalammualaikum and hi everyone! I received this cream few weeks ago dalam my mailbox, and honestly saya pun lupa bila apply for this fre... ajwin ajeeraexuvianceeveningrestorativecomplex https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/perlu-ke-nak-cakap-muahh.html?showComment=1241581620000 Ajwin Ajeera: Perlu Ke Nak Cakap Muahh? Okay saya baru balik dari Ampang Point.Saje jalan-jalan dengan Mama cuci mata.Then terjumpa la dengan vokalis 6th Sense.Apa entah nama dia.T... ajwin ajeeraperlukenak https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/petua-hilangkan-parut.html?showComment=1240327560000 Ajwin Ajeera: Petua Hilangkan Parut Sebenarnya Awin nak mengucapkan terima kasih kepada Firdaus kerana telah mengambil Awin sebagai contoh (atau model la tu.Haha.Nak jugak.Hah... ajwin ajeerapetuaparut https://ajwinajeera.blogspot.com/2018/09/get-on-go-with-anlene.html Ajwin Ajeera: Get On The Go with Anlene! Assalammualaikum and hi everyone! How was your day so far? Hope everyone is in good health dan bahagia selalu bersama orang-orang yang ter... on the goajwin ajeeragetanlene https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/roll-ball.html Ajwin Ajeera: Roll the ball Hari tu masa saya pergi A Famosa, saya sempatlah main Roll the ball ni dekat dalam Cowboy Town. Saya main sebab teman adik. Dia nak main ... ajwin ajeerarollball https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/03/moist-choc-cupcake-with-ganache.html Ajwin Ajeera: Moist Choc Cupcake with Ganache Assalammualaikum all.. Wah hari ni just nak update gambar Moist Chocolate Cupcake with Ganache Frosting ordered by Syaiful Rusli last w... ajwin ajeeramoistchoccupcakeganache https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/cinta.html?showComment=1286185167665 Ajwin Ajeera: Cinta Jika kamu memancing ikan.. Setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu.. Janganlah sesekali kamu LEPASKAN ... ajwin ajeeracinta https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/saus-kacang.html?showComment=1237793640000 Ajwin Ajeera: Saus Kacang Yeah.Aku dah pi menonton dah cerita ni hari tu kat Mid Valley dengan my cousins,Ernay dan Kak Amy.Waa.Ni last movie aku tengok dengan Ernay... ajwin ajeerasauskacang https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/facebook.html Ajwin Ajeera: Facebook Yey! Aku dah ada Facebook akhirnya. Orang lain semua dah berjeman ada, aku baru nak ada. *berjeman tu mksdnya berzaman dalam bahasa orang k... ajwin ajeerafacebook https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/penulis-dapat-hadiah.html?showComment=1238644260000 Ajwin Ajeera: Penulis Dapat Hadiah! To : Miss Aida Sari binti Iraman From : Miss Noor Ajwin Ajeera binti Abdul Hamid Dear Sis Dida, Terima kasih banyak-banyak,sangat-sangat,gil... ajwin ajeerapenulisdapathadiah https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/10/somebody-call-911shawty-fire-burning-on.html Ajwin Ajeera: Somebody call 911,shawty fire burning on the dance floor 21 Oktober 2009-Rabu.Awin ada something nak cerita pada semua.And terasa sangat teruja nak cerita ni!Heh heh.Lately ni Awin memang selsema.D... ajwin ajeera https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/09/ikan-bakar-umbai-pada-3-syawal.html?showComment=1284375244927 Ajwin Ajeera: Ikan Bakar Umbai pada 3 Syawal. Pada raya ke-3 ni, saya berada di kampung belah mak pulak kat Masjid Tanah, Melaka. Pagi tadi gerak dari Bentong ke Segamat, pergi Segamat b... ajwin ajeeraikan bakarumbaipadasyawal https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/09/salam-aidilfitri-2010.html?showComment=1284207638880 Ajwin Ajeera: Salam Aidilfitri 2010. Selamat Hari Raya semua. Maaf zahir dan batin. Raya pertama ni saya masih di Kuala Lumpur. Petang kejap lagi baru nak balik Melaka, pastu Se... ajwin ajeerasalam aidilfitri https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/tag-from-bee.html?showComment=1239716880000 Ajwin Ajeera: Tag From Bee Tag ni dari Bee . 1)Show ur bag.. 2)Mention what is in ur bag.. Eh,tersalah gambar.Maksud saya,gambar bawah ni. 1)Purse (konon je bawak purs... ajwin ajeeratagbee https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/awinawk-single-ke.html?showComment=1234065060000 Ajwin Ajeera: Awin,awk single ke? Sesape : Awin,awak dah ada boyfriend? Aku : Mana ada.Single je. Sesape : Eleh..Tipu la tu.Tak percaya la. Aku paling pantang kalau terjadi m... ajwin ajeeraawinawksingleke https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/5-romance-movies-i-like.html?showComment=1235576640000 Ajwin Ajeera: 5 Romance Movies I Like Tag ni aku terima dr Pn Hazliza .Cikgu aku dulu.. Cikgu ni cantik dan lembut orangnya tau. (sempat lg nak bodek tu!hehe) Apa-apa pun,awin ri... ajwin ajeeraromance movieslike https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/03/apalah-yang-ada-kat-saya-ni.html Ajwin Ajeera: Apalah yang ada kat saya ni. Salam..Berjumpa kita lagi ya.Asyik berjumpa je kita ni.Sebab apa yang saya nak cakap ni terpaksa saya cakap jugak.Haha.Okay harap anda faham... ajwin ajeerayang adakatsayani https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/mamat.html?showComment=1236610980000 Ajwin Ajeera: Mamat Hari ni aku ada jumpa sorang mamat ni.. Aku tak taula kalau korang kenal ke tak kan. Mamat ni sempoi habis la. Malah bukan sempoi je,tapi se... ajwin ajeeramamat https://ajwinajeera.blogspot.com/2013/05/ Ajwin Ajeera: May 2013 ajwin ajeeramay https://ajwinajeera.blogspot.com/2012/01/my-magical-moments-with-lipice.html Ajwin Ajeera: My Magical Moments with LipIce Assalammualaikum wbt.. Kepada gadis-gadis yang mungkin tidak tahu, LipIce Malaysia kini sedang buat satu contest which is kita kena updat... ajwin ajeeramagical momentslipice https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/08/3r-freshy.html?showComment=1282286955493 Ajwin Ajeera: 3R Freshy? Okay bila kita sibuk sibuk nak test ni, nak raya ni, nak jual cupcakes ni hihi (gelak gedik siket), tiba-tiba ada orang tanya saya kat Forms... ajwin ajeerafreshy https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/hantaran-cokelat.html?showComment=1241714280001 Ajwin Ajeera: Hantaran Cokelat Hari tu ada orang tempah hantaran dekat Mama.Orang tu nak suruh buat Bepang.(Siapa tak tahu Bepang,sila google sendiri.) Tapi tak boleh buat... ajwin ajeerahantarancokelat https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/05/bestnya-kalau-macam-ni-setiap-detik.html?showComment=1242405240000 Ajwin Ajeera: Bestnya Kalau Macam Ni Setiap Detik Arigato Arigato.. (^_^) ajwin ajeeramacamnisetiapdetik https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/sangkar-di-lampu-rumahku.html Ajwin Ajeera: Sangkar di Lampu Rumahku Sangkar di lampu rumahku???? Apekah??? Aku dah tahu benda ni sejak dua tiga hari yang lepas.Sebab ada burung masuk rumah aku.Pastu aku check... ajwin ajeerasangkardilampurumahku https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/awesome-bloggers.html?showComment=1277601059034 Ajwin Ajeera: Awesome Bloggers =) Saya telah memuatkan satu lagi blog list untuk kamu,kamu dan yaaaa kamu yang sudi linked my blog on yours.Thank you so much.;') Pastuh saya ... ajwin ajeeraawesomebloggers https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/perempuan.html?showComment=1236755400000 Ajwin Ajeera: Perempuan AMARAN KAUM LELAKI TIDAK DIGALAKKAN MEMBACA ENTRY INI Aku sentiasa bersyukur kerana dilahirkan sebagai seorang perempuan. Aku gembira menjad... ajwin ajeeraperempuan https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/shahir-fever.html?showComment=1279777066421 Ajwin Ajeera: Shahir Fever Amaigad.Sambutan pada previous entry sangat mantopp youu. Terima kasih banyakkkkkkkk!;') Saya dah linked kamu semua. TQ TQ! Much appreciated... ajwin ajeerashahirfever https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/08/i-wrote-this-letter-when-i-was-5.html?showComment=1251237786650 Ajwin Ajeera: I wrote this letter when I was 5. Hai kawan.Nak tahu something?Waktu Awin umur 5 tahun,Awin ada tulis sepucuk surat untuk family.Itu surat pertama Awin tulis.+_+.Waktu tu Mam... ajwin ajeerawrote thisletter https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/04/peraduan-bibir-menawan-lipice.html?showComment=1240762260000 Ajwin Ajeera: Peraduan Bibir Menawan LipIce Disini ada berita baik buat gadis-gadis diluar sana!Adakah anda pernah bercita-cita untuk menjadi covergirl majalah Remaja bersama Lisa Sur... ajwin ajeeraperaduanbibirmenawanlipice https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/03/mamat.html?showComment=1236572820000 Ajwin Ajeera: Mamat Hari ni aku ada jumpa sorang mamat ni.. Aku tak taula kalau korang kenal ke tak kan. Mamat ni sempoi habis la. Malah bukan sempoi je,tapi se... ajwin ajeeramamat https://ajwinajeera.blogspot.com/2009/02/aku-menang-loteri.html?showComment=1235208120000 Ajwin Ajeera: Aku Menang Loteri? Aku pelik la kan. Seumur hidup aku,aku tak pernah main loteri pun. Apatah lagi nak masuk Magnum or Sport Toto. Tapi mimpi nombor tu selalula... ajwin ajeeraakumenangloteri https://ajwinajeera.blogspot.com/2008/12/kad-raya-aidiladha-from-my-dearfana.html?showComment=1228875120000 Ajwin Ajeera: Kad Raya Aidiladha from my dear,Fana hee~ tengs dear .. awin ambik jgak pic ni..:) Selamat Hari Raya Aidiladha.. Love u~~~~~~~~~ mmmuuuuuaaaahhhhhhh! ajwin ajeerakad rayamy dearaidiladhafana https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/06/lagenda-budak-setan.html?showComment=1275931413528 Ajwin Ajeera: Lagenda Budak Setan Assalammualaikum. Saya udah pon menonton filem ini dan memang sebelum keluar lagi cite ni saya dah semangat gila nak pi tonton sume apa sume... ajwin ajeeralagendabudaksetan https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/microscopic.html?showComment=1286509294441 Ajwin Ajeera: Microscopic. Semalam, manusia ini menelefon saya. Dia tanya, saya sihat ke tak, jumpa lagi tak dengan mereka ni atau mereka ni dan macam-macam lagi.... ajwin ajeeramicroscopic https://ajwinajeera.blogspot.com/2010/10/terima-kasih.html?showComment=1286017684207 Ajwin Ajeera: Terima kasih... Assalammualaikum.. Heeee lamanya tak menulis..Pertama sekali, terima kasih banyak-banyak tak terhingga kepada kamu, sahabat saya di blog pi... ajwin ajeeraterimakasih