Robuta

https://blogashalya.blogspot.com/2015/07/kad-raya-ga-by-nina.html?m=0 Asha Lya: Kad Raya GA by Nina Assalamualaikum Wassalam asha lyakad rayaganina https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/simple-giveaway-for-facebooker-ang.html Asha Lya: Simple Giveaway For Facebooker Ang Bloggers Assalamualaikum.. Jom join segmen nie.. 1 / 2 / 3 asha lyasimplegiveawayfacebookerang https://blogashalya.blogspot.com/2015/02/aktiviti-keceriaan-rumah.html?m=1 Asha Lya: Aktiviti Keceriaan Rumah Assalamualaikum Selamat berhujung minggu semua. Bila hujung2 minggu ni barula dapat melakukan aktiviti keceriaan di... asha lyaaktivitikeceriaanrumah https://blogashalya.blogspot.com/2015/05/sehelai-seluar-slack.html?m=0 Asha Lya: Sehelai Seluar Slack Assalamualaikum Bukan mudah plak nak menghasilkan sehelai seluar slack yang berkocek sembunyi dan berzip. Lagi mudah nak me... asha lyaseluarslack https://blogashalya.blogspot.com/2014/02/support.html Asha Lya: Support Assalamualaikum Selamat petang uoalllss. Sudah makan tengahari ke kengkawan. Hari nie terlebih rajin sgt plak join segmen kengkaw... asha lyasupport https://blogashalya.blogspot.com/2016/02/kebahagiaan.html?m=0 Asha Lya: Kebahagiaan asha lyakebahagiaan https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/cpuv-pertama-dari-mrnuffnang.html Asha Lya: CPUV Pertama Dari Mr.Nuffnang Assalamualaikum Hari hati gembira tak terkata, yla first time Mr.Nuffnang bagi kita CPUV. Syukur alhamdulilah rezeki. Bukan senang... asha lyacpuvpertamadarimr https://blogashalya.blogspot.com/2017/05/tadau-kaamatan.html?m=1 Asha Lya: Tadau Kaamatan Assalamualaikum Selamat menyambut Pesta Kaamatan buat semua rakyat Sabah ang menyambutnya. Acara yang disambut setiap tahun pada ... asha lya https://blogashalya.blogspot.com/2014/08/beronline-dengan-mrsred.html?m=1 Asha Lya: Beronline Dengan Mrs.Red Assalamualaikum Sejuk kat sini hujan turun sejak tengahari tadi wuwuwu. sejukkkkk... Oleh kerana pc Lya kat office nie agak lembab s... asha lyadenganmrsred https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/nostalgia-kisah-tiga-dara-pingitan.html?m=1 Asha Lya: Nostalgia Kisah tiga Dara Pingitan asha lyatiga daranostalgiakisah https://blogashalya.blogspot.com/2014/07/segmen-ainim-nak-bagi-kad-raya.html?m=0 Asha Lya: Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya" Assalamualaikum... Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya" Bersempena dengan kedatangan bulan Syawal ini, Ainim pun nak juga beri kad raya ... asha lyasegmennakbagikad https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/terapi-mata.html Asha Lya: Terapi Mata Assalamualaikum Salam Isnin.. Hope korang ceria-ceria don't stress-stress di pagi Isnin nie..Tak elok taw ehehe Jom tengok alam..... asha lyaterapimata https://blogashalya.blogspot.com/2014/10/cincau-less-sugar.html?m=0 Asha Lya: Cincau Less Sugar Assalamualaikum Morning jom breakfast :)) Bila minum air cincau pasti teringat time bulan puasa. Cincau dan lya ... asha lyalesssugar https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/pemilik-cintaku.html Asha Lya: Pemilik Cintaku Assalmualaikum Rajin sikit plak malam nie jadi ulat buku ehehe.. Definisi cinta menurut istilah " Kecenderungan/ikatan hati y... asha lyapemilikcintaku https://mardiahdiana.blogspot.com/2017/07/blogger-asha-lya-berkunjung-ke-rumah.html Anugerah Terindah: Blogger Asha Lya Berkunjung Ke Rumah Sebelum penutup hari raya yang lalu sahabat blogger Asha Lya datang berkunjung ke rumah bersama suaminya...Seawal pagi MD dan adik... anugerah terindahasha lyabloggerberkunjungke https://blogashalya.blogspot.com/2016/05/sambal-ikan-bilis-kering-syamimie.html Asha Lya: Sambal Ikan Bilis Kering Syamimie Assalamualaikum Seminggu tak update blog. Betul2 penyakit M menguasai diri. Ada jak on9, tapi apakan daya malasnya rasa2 macam ... asha lyaikan bilissambalkering https://blogashalya.blogspot.com/2014/05/update-b2b-sesi-mengedar-kad-jemputan.html?m=0 Asha Lya: Update B2B : Sesi Mengedar Kad Jemputan Assalamualaikum Salam Jumaat semua. Alhamdulillah dalam minggu depan kad jemputan akan mula diedarkan kat Kampung Lya. Lya bu... asha lyaupdatesesikadjemputan https://blogashalya.blogspot.com/2015/09/top-komen-mei-ogos-2015.html Asha Lya: Top Komen Mei - Ogos 2015 Assalamualaikum Alhamdulillah walau hanya blog cipisan masih ada yang sudi singgah baca entri Lya. Terima masih banyak2 semua. ... asha lyatop komenmeiogos https://blogashalya.blogspot.com/2014/02/angka-200-membawa-tuah-terima-kasih.html Asha Lya: Angka 200 Membawa Tuah - Terima Kasih Salam Media Assalamualaikum Alhamdulillah betul juga kat-kata ini " Tuah ayam nampak dikaki tuah manusia tak siapa yang tahu melainkan Allah ... asha lyaterima kasihangkamembawatuah https://blogashalya.blogspot.com/2016/02/sebahagian-tempahan-baju-pelanggan.html?m=0 Asha Lya: Sebahagian Tempahan Baju Pelanggan Assalamualaikum Hasil kerja minggu lepas punya. Beberapa helai baju yang sempat di siapkan antaranya kurung moden kipas belakang,... asha lyatempahanbajupelanggan https://blogashalya.blogspot.com/2014/01/bas-mini-bikin-stress.html?m=0 Asha Lya: Bas Mini Bikin Stress Assalamualaikum Al-kisahnya petang tadi time kita nak balik dari bandar kota kinabalu ke petagas (tempat tinggal kita)..Nie pacik... asha lyabasminibikinstress https://blogashalya.blogspot.com/2014/02/ibu-ayah.html Asha Lya: Ibu & Ayah Assalmualaikum Alhamdulillah masih lagi aku diberi nyawa hari ini untuk meneruskan kehidupan di dunia pinjaman ini. Salam Jumaat keng... asha lyaibuayah https://blogashalya.blogspot.com/2016/02/merah-cny-imago-kota-kinabalu.html?m=0 Asha Lya: Merah CNY @ IMAGO Kota Kinabalu Assalamualaikum Bulan yang paling sibuk rasa2nya la. Pun begitu sempat gi pi cuci2 mata ngan husband kat shopping kompleks IMAGO KK... asha lyamerahcnyimagokota https://blogashalya.blogspot.com/2017/02/aliff-aziz-kongsi-kisah-percintaan.html?m=0 Asha Lya: Aliff Aziz Kongsi Kisah Percintaan Bersama Isteri Kepada Mira Filzah Assalamualaikum Penyanyi dan pelakon Alif Aziz menceritakan kisah cintanya berasama isteri, Bella kepada aktres Mira Filzah... asha lyaaliff azizkongsi kisah https://blogashalya.blogspot.com/2016/11/weeding-day-bestie-wina.html?m=0 Asha Lya: Weeding Day Bestie Wina Assalamualaikum Sabtu yang lepas kitaorang gerak ke Pekan Tambunan sekitar pukul 7am. Kitaorang ikut Jalan "Short cut" dari Pekan... asha lyaweedingdaybestiewina https://blogashalya.blogspot.com/2013/11/air-mata.html?m=0 Asha Lya: Air Mata Assalamualaikum Sapa yang tak pernah menangis sila angkat jari???... Mustahil la plak kan tak pernah menangis tipula tu hihih... asha lyaairmata https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/segmen-rakan-blogger-cikguzamrudcom.html?m=0 Asha Lya: Segmen Rakan Blogger Cikguzamrud.com Assalamualaikum.. Jom ramai2 support segmen nie.. Klik di sini untuk menyertai Segmen Rakan Blogger cikguzamrud.com Jom sertai " Seg... asha lyarakan bloggersegmencikguzamrud https://blogashalya.blogspot.com/2014/04/penghargaan-hadiah-dari-blog-macam.html Asha Lya: Penghargaan : Hadiah Dari Blog Macam-Macam Cerita Assalamualaikum Alhamdulilah..Dah lama Lya tak menang ga. Kali ini nasib menyebelahi. Hadiah dari Blog Macam-Macam Cerita sudah... asha lyapenghargaanhadiahdariblog https://blogashalya.blogspot.com/2015/12/buah-mangga-muda.html Asha Lya: Buah Mangga Muda Assalamualaikum Sekarang ni tiba musim mangga suda kan. Nie mangga dari kampung, mangga air yang kebiasaannya di buat j... asha lyabuahmanggamuda https://blogashalya.blogspot.com/2017/04/giveaway-dior-miniature-perfume-mini-by.html?m=0 Asha Lya: GIVEAWAY DIOR MINIATURE PERFUME MINI BY OURMEMORIA.MY Assalamualaikum. Dengan rasa rendah hati Fiza menjemput semua pembaca blog Ourmemoria.my untuk sama-sama memeriahkan Giveaway yang di... asha lyaminiature perfumegiveawaydior https://blogashalya.blogspot.com/2014/01/bas-terbakar-telupid-sabah.html Asha Lya: Bas Terbakar - Telupid Sabah Assalamualaikum Kena sentiasa berwaspada pada penumpang bas tak kira bas kecil atau bas besar.Terutama Lya la yang selalu naik ba... asha lyabasterbakartelupidsabah https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/monday-its-ok.html?m=1 Asha Lya: Monday It's Ok Assalmualaikum Selamat berjumpa lagi Isnin. Baru sampai office macam biasala on aircond on pc hehe... Pada yang bekerja h... asha lyamondayok https://blogashalya.blogspot.com/2015/12/seminggu-cuti-menjahit.html Asha Lya: Seminggu Cuti Menjahit Assalamualaikum Selamat bercuti2 bagi yang masih bercuti. Terasa liatnya nak update blog apatah lagi menghadap mesin. Sem... asha lyaseminggucutimenjahit https://blogashalya.blogspot.com/2015/02/cenderahati-dari-cik-akak.html?m=1 Asha Lya: Cenderahati Dari Cik Akak Assalamualaikum Alhamdulillah murah rezki dari berblog. Terima kasih Blogger Cik Akak atas cenderahati sehelai tuala comel ... asha lyacenderahatidaricikakak https://blogashalya.blogspot.com/2016/12/salam-jumaat.html Asha Lya: Salam Jumaat Assalamualaikum Salam Jumaat Ya Allah jadikanlah aku dan sahabat2ku orang yang tidak pernah lupa untuk bersyukur kepadaMu ... asha lyasalamjumaat https://blogashalya.blogspot.com/2016/11/tempahan-jahitan-bulan-oktober.html?m=0 Asha Lya: Tempahan Jahitan Bulan Oktober Assalamualaikum Bulan okt kali ini memang teramat la sibuk. Banyak tempahan yang Lya terpaksa tolak. Lya banyak terlibat dengan... asha lyatempahanjahitanbulanoktober https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/lawak-santai.html?m=1 Asha Lya: Lawak Santai Assalamualaikum... Santai-santai dulu Betul la tu hehehe.... Oh My English.... Nie plak Buta Sejarah Botak la k... asha lyalawaksantai https://blogashalya.blogspot.com/2014/11/part-1-memotong-kain.html?m=1 Asha Lya: Part 1: Memotong Kain Assalamualaikum Duduk kat kg ni bukan sesaja, ada benda baru yang lya belajar. Hahhh Bab mengukur dan memotong kain lya masih prose... asha lyapartmemotongkain https://blogashalya.blogspot.com/2015/05/blog-menyepi-seperti-tuannya.html?m=1 Asha Lya: Blog Menyepi Seperti Tuannya Assalamualaikum Hampir seminggu Lya tak jenguk blog apatah bw. Maaf ya mana2 blogger yang sudi menyingg... asha lyablogseperti https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/tanggungjawab.html?m=0 Asha Lya: Tanggungjawab Assalmualaikum Sama-sama kita renungkan.. mudahan semunya terlaksana seperti yang diimpikan Inshaallah Amin sumber facebook ... asha lyatanggungjawab https://blogashalya.blogspot.com/2014/11/?m=0 Asha Lya: November 2014 http://blogashalya.blogspot.com asha lyanovember https://blogashalya.blogspot.com/2013/10/jom-timbang-blog_22.html?m=0 Asha Lya: Jom Timbang Blog Assalamualaikum Hai rakan bloger jom timbang blog ok or tak gtmetrix So kira ok la juga nie kan walaupun dapat D. K... asha lyajomtimbangblog https://blogashalya.blogspot.com/2015/07/kad-raya-ga-by-nina.html?m=0 Asha Lya: Kad Raya GA by Nina Assalamualaikum Wassalam asha lyakad rayaganina https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/simple-giveaway-for-facebooker-ang.html Asha Lya: Simple Giveaway For Facebooker Ang Bloggers Assalamualaikum.. Jom join segmen nie.. 1 / 2 / 3 asha lyasimplegiveawayfacebookerang https://blogashalya.blogspot.com/2015/02/aktiviti-keceriaan-rumah.html?m=1 Asha Lya: Aktiviti Keceriaan Rumah Assalamualaikum Selamat berhujung minggu semua. Bila hujung2 minggu ni barula dapat melakukan aktiviti keceriaan di... asha lyaaktivitikeceriaanrumah https://blogashalya.blogspot.com/ Asha Lya http://blogashalya.blogspot.com ashalya https://blogashalya.blogspot.com/2015/05/sehelai-seluar-slack.html?m=0 Asha Lya: Sehelai Seluar Slack Assalamualaikum Bukan mudah plak nak menghasilkan sehelai seluar slack yang berkocek sembunyi dan berzip. Lagi mudah nak me... asha lyaseluarslack https://blogashalya.blogspot.com/2014/02/support.html Asha Lya: Support Assalamualaikum Selamat petang uoalllss. Sudah makan tengahari ke kengkawan. Hari nie terlebih rajin sgt plak join segmen kengkaw... asha lyasupport https://blogashalya.blogspot.com/2016/02/kebahagiaan.html?m=0 Asha Lya: Kebahagiaan asha lyakebahagiaan https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/cpuv-pertama-dari-mrnuffnang.html Asha Lya: CPUV Pertama Dari Mr.Nuffnang Assalamualaikum Hari hati gembira tak terkata, yla first time Mr.Nuffnang bagi kita CPUV. Syukur alhamdulilah rezeki. Bukan senang... asha lyacpuvpertamadarimr https://blogashalya.blogspot.com/2017/05/tadau-kaamatan.html?m=1 Asha Lya: Tadau Kaamatan Assalamualaikum Selamat menyambut Pesta Kaamatan buat semua rakyat Sabah ang menyambutnya. Acara yang disambut setiap tahun pada ... asha lya https://blogashalya.blogspot.com/2014/08/beronline-dengan-mrsred.html?m=1 Asha Lya: Beronline Dengan Mrs.Red Assalamualaikum Sejuk kat sini hujan turun sejak tengahari tadi wuwuwu. sejukkkkk... Oleh kerana pc Lya kat office nie agak lembab s... asha lyadenganmrsred https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/nostalgia-kisah-tiga-dara-pingitan.html?m=1 Asha Lya: Nostalgia Kisah tiga Dara Pingitan asha lyatiga daranostalgiakisah https://blogashalya.blogspot.com/2014/07/segmen-ainim-nak-bagi-kad-raya.html?m=0 Asha Lya: Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya" Assalamualaikum... Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya" Bersempena dengan kedatangan bulan Syawal ini, Ainim pun nak juga beri kad raya ... asha lyasegmennakbagikad https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/terapi-mata.html Asha Lya: Terapi Mata Assalamualaikum Salam Isnin.. Hope korang ceria-ceria don't stress-stress di pagi Isnin nie..Tak elok taw ehehe Jom tengok alam..... asha lyaterapimata https://blogashalya.blogspot.com/2014/10/cincau-less-sugar.html?m=0 Asha Lya: Cincau Less Sugar Assalamualaikum Morning jom breakfast :)) Bila minum air cincau pasti teringat time bulan puasa. Cincau dan lya ... asha lyalesssugar https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/pemilik-cintaku.html Asha Lya: Pemilik Cintaku Assalmualaikum Rajin sikit plak malam nie jadi ulat buku ehehe.. Definisi cinta menurut istilah " Kecenderungan/ikatan hati y... asha lyapemilikcintaku https://mardiahdiana.blogspot.com/2017/07/blogger-asha-lya-berkunjung-ke-rumah.html Anugerah Terindah: Blogger Asha Lya Berkunjung Ke Rumah Sebelum penutup hari raya yang lalu sahabat blogger Asha Lya datang berkunjung ke rumah bersama suaminya...Seawal pagi MD dan adik... anugerah terindahasha lyabloggerberkunjungke