https://blogashalya.blogspot.com/2015/07/kad-raya-ga-by-nina.html?m=0
Asha Lya: Kad Raya GA by Nina
Assalamualaikum Wassalam
asha lyakad rayaganina
https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/simple-giveaway-for-facebooker-ang.html
Asha Lya: Simple Giveaway For Facebooker Ang Bloggers
Assalamualaikum.. Jom join segmen nie.. 1 / 2 / 3
asha lyasimplegiveawayfacebookerang
https://blogashalya.blogspot.com/2015/02/aktiviti-keceriaan-rumah.html?m=1
Asha Lya: Aktiviti Keceriaan Rumah
Assalamualaikum Selamat berhujung minggu semua. Bila hujung2 minggu ni barula dapat melakukan aktiviti keceriaan di...
asha lyaaktivitikeceriaanrumah
https://blogashalya.blogspot.com/2015/05/sehelai-seluar-slack.html?m=0
Asha Lya: Sehelai Seluar Slack
Assalamualaikum Bukan mudah plak nak menghasilkan sehelai seluar slack yang berkocek sembunyi dan berzip. Lagi mudah nak me...
asha lyaseluarslack
https://blogashalya.blogspot.com/2014/02/support.html
Asha Lya: Support
Assalamualaikum Selamat petang uoalllss. Sudah makan tengahari ke kengkawan. Hari nie terlebih rajin sgt plak join segmen kengkaw...
asha lyasupport
https://blogashalya.blogspot.com/2016/02/kebahagiaan.html?m=0
Asha Lya: Kebahagiaan
asha lyakebahagiaan
https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/cpuv-pertama-dari-mrnuffnang.html
Asha Lya: CPUV Pertama Dari Mr.Nuffnang
Assalamualaikum Hari hati gembira tak terkata, yla first time Mr.Nuffnang bagi kita CPUV. Syukur alhamdulilah rezeki. Bukan senang...
asha lyacpuvpertamadarimr
https://blogashalya.blogspot.com/2017/05/tadau-kaamatan.html?m=1
Asha Lya: Tadau Kaamatan
Assalamualaikum Selamat menyambut Pesta Kaamatan buat semua rakyat Sabah ang menyambutnya. Acara yang disambut setiap tahun pada ...
asha lya
https://blogashalya.blogspot.com/2014/08/beronline-dengan-mrsred.html?m=1
Asha Lya: Beronline Dengan Mrs.Red
Assalamualaikum Sejuk kat sini hujan turun sejak tengahari tadi wuwuwu. sejukkkkk... Oleh kerana pc Lya kat office nie agak lembab s...
asha lyadenganmrsred
https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/nostalgia-kisah-tiga-dara-pingitan.html?m=1
Asha Lya: Nostalgia Kisah tiga Dara Pingitan
asha lyatiga daranostalgiakisah
https://blogashalya.blogspot.com/2014/07/segmen-ainim-nak-bagi-kad-raya.html?m=0
Asha Lya: Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya"
Assalamualaikum... Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya" Bersempena dengan kedatangan bulan Syawal ini, Ainim pun nak juga beri kad raya ...
asha lyasegmennakbagikad
https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/terapi-mata.html
Asha Lya: Terapi Mata
Assalamualaikum Salam Isnin.. Hope korang ceria-ceria don't stress-stress di pagi Isnin nie..Tak elok taw ehehe Jom tengok alam.....
asha lyaterapimata
https://blogashalya.blogspot.com/2014/10/cincau-less-sugar.html?m=0
Asha Lya: Cincau Less Sugar
Assalamualaikum Morning jom breakfast :)) Bila minum air cincau pasti teringat time bulan puasa. Cincau dan lya ...
asha lyalesssugar
https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/pemilik-cintaku.html
Asha Lya: Pemilik Cintaku
Assalmualaikum Rajin sikit plak malam nie jadi ulat buku ehehe.. Definisi cinta menurut istilah " Kecenderungan/ikatan hati y...
asha lyapemilikcintaku
https://mardiahdiana.blogspot.com/2017/07/blogger-asha-lya-berkunjung-ke-rumah.html
Anugerah Terindah: Blogger Asha Lya Berkunjung Ke Rumah
Sebelum penutup hari raya yang lalu sahabat blogger Asha Lya datang berkunjung ke rumah bersama suaminya...Seawal pagi MD dan adik...
anugerah terindahasha lyabloggerberkunjungke
https://blogashalya.blogspot.com/2016/05/sambal-ikan-bilis-kering-syamimie.html
Asha Lya: Sambal Ikan Bilis Kering Syamimie
Assalamualaikum Seminggu tak update blog. Betul2 penyakit M menguasai diri. Ada jak on9, tapi apakan daya malasnya rasa2 macam ...
asha lyaikan bilissambalkering
https://blogashalya.blogspot.com/2014/05/update-b2b-sesi-mengedar-kad-jemputan.html?m=0
Asha Lya: Update B2B : Sesi Mengedar Kad Jemputan
Assalamualaikum Salam Jumaat semua. Alhamdulillah dalam minggu depan kad jemputan akan mula diedarkan kat Kampung Lya. Lya bu...
asha lyaupdatesesikadjemputan
https://blogashalya.blogspot.com/2015/09/top-komen-mei-ogos-2015.html
Asha Lya: Top Komen Mei - Ogos 2015
Assalamualaikum Alhamdulillah walau hanya blog cipisan masih ada yang sudi singgah baca entri Lya. Terima masih banyak2 semua. ...
asha lyatop komenmeiogos
https://blogashalya.blogspot.com/2014/02/angka-200-membawa-tuah-terima-kasih.html
Asha Lya: Angka 200 Membawa Tuah - Terima Kasih Salam Media
Assalamualaikum Alhamdulillah betul juga kat-kata ini " Tuah ayam nampak dikaki tuah manusia tak siapa yang tahu melainkan Allah ...
asha lyaterima kasihangkamembawatuah
https://blogashalya.blogspot.com/2016/02/sebahagian-tempahan-baju-pelanggan.html?m=0
Asha Lya: Sebahagian Tempahan Baju Pelanggan
Assalamualaikum Hasil kerja minggu lepas punya. Beberapa helai baju yang sempat di siapkan antaranya kurung moden kipas belakang,...
asha lyatempahanbajupelanggan
https://blogashalya.blogspot.com/2014/01/bas-mini-bikin-stress.html?m=0
Asha Lya: Bas Mini Bikin Stress
Assalamualaikum Al-kisahnya petang tadi time kita nak balik dari bandar kota kinabalu ke petagas (tempat tinggal kita)..Nie pacik...
asha lyabasminibikinstress
https://blogashalya.blogspot.com/2014/02/ibu-ayah.html
Asha Lya: Ibu & Ayah
Assalmualaikum Alhamdulillah masih lagi aku diberi nyawa hari ini untuk meneruskan kehidupan di dunia pinjaman ini. Salam Jumaat keng...
asha lyaibuayah
https://blogashalya.blogspot.com/2016/02/merah-cny-imago-kota-kinabalu.html?m=0
Asha Lya: Merah CNY @ IMAGO Kota Kinabalu
Assalamualaikum Bulan yang paling sibuk rasa2nya la. Pun begitu sempat gi pi cuci2 mata ngan husband kat shopping kompleks IMAGO KK...
asha lyamerahcnyimagokota
https://blogashalya.blogspot.com/2017/02/aliff-aziz-kongsi-kisah-percintaan.html?m=0
Asha Lya: Aliff Aziz Kongsi Kisah Percintaan Bersama Isteri Kepada Mira Filzah
Assalamualaikum Penyanyi dan pelakon Alif Aziz menceritakan kisah cintanya berasama isteri, Bella kepada aktres Mira Filzah...
asha lyaaliff azizkongsi kisah
https://blogashalya.blogspot.com/2016/11/weeding-day-bestie-wina.html?m=0
Asha Lya: Weeding Day Bestie Wina
Assalamualaikum Sabtu yang lepas kitaorang gerak ke Pekan Tambunan sekitar pukul 7am. Kitaorang ikut Jalan "Short cut" dari Pekan...
asha lyaweedingdaybestiewina
https://blogashalya.blogspot.com/2013/11/air-mata.html?m=0
Asha Lya: Air Mata
Assalamualaikum Sapa yang tak pernah menangis sila angkat jari???... Mustahil la plak kan tak pernah menangis tipula tu hihih...
asha lyaairmata
https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/segmen-rakan-blogger-cikguzamrudcom.html?m=0
Asha Lya: Segmen Rakan Blogger Cikguzamrud.com
Assalamualaikum.. Jom ramai2 support segmen nie.. Klik di sini untuk menyertai Segmen Rakan Blogger cikguzamrud.com Jom sertai " Seg...
asha lyarakan bloggersegmencikguzamrud
https://blogashalya.blogspot.com/2014/04/penghargaan-hadiah-dari-blog-macam.html
Asha Lya: Penghargaan : Hadiah Dari Blog Macam-Macam Cerita
Assalamualaikum Alhamdulilah..Dah lama Lya tak menang ga. Kali ini nasib menyebelahi. Hadiah dari Blog Macam-Macam Cerita sudah...
asha lyapenghargaanhadiahdariblog
https://blogashalya.blogspot.com/2015/12/buah-mangga-muda.html
Asha Lya: Buah Mangga Muda
Assalamualaikum Sekarang ni tiba musim mangga suda kan. Nie mangga dari kampung, mangga air yang kebiasaannya di buat j...
asha lyabuahmanggamuda
https://blogashalya.blogspot.com/2017/04/giveaway-dior-miniature-perfume-mini-by.html?m=0
Asha Lya: GIVEAWAY DIOR MINIATURE PERFUME MINI BY OURMEMORIA.MY
Assalamualaikum. Dengan rasa rendah hati Fiza menjemput semua pembaca blog Ourmemoria.my untuk sama-sama memeriahkan Giveaway yang di...
asha lyaminiature perfumegiveawaydior
https://blogashalya.blogspot.com/2014/01/bas-terbakar-telupid-sabah.html
Asha Lya: Bas Terbakar - Telupid Sabah
Assalamualaikum Kena sentiasa berwaspada pada penumpang bas tak kira bas kecil atau bas besar.Terutama Lya la yang selalu naik ba...
asha lyabasterbakartelupidsabah
https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/monday-its-ok.html?m=1
Asha Lya: Monday It's Ok
Assalmualaikum Selamat berjumpa lagi Isnin. Baru sampai office macam biasala on aircond on pc hehe... Pada yang bekerja h...
asha lyamondayok
https://blogashalya.blogspot.com/2015/12/seminggu-cuti-menjahit.html
Asha Lya: Seminggu Cuti Menjahit
Assalamualaikum Selamat bercuti2 bagi yang masih bercuti. Terasa liatnya nak update blog apatah lagi menghadap mesin. Sem...
asha lyaseminggucutimenjahit
https://blogashalya.blogspot.com/2015/02/cenderahati-dari-cik-akak.html?m=1
Asha Lya: Cenderahati Dari Cik Akak
Assalamualaikum Alhamdulillah murah rezki dari berblog. Terima kasih Blogger Cik Akak atas cenderahati sehelai tuala comel ...
asha lyacenderahatidaricikakak
https://blogashalya.blogspot.com/2016/12/salam-jumaat.html
Asha Lya: Salam Jumaat
Assalamualaikum Salam Jumaat Ya Allah jadikanlah aku dan sahabat2ku orang yang tidak pernah lupa untuk bersyukur kepadaMu ...
asha lyasalamjumaat
https://blogashalya.blogspot.com/2016/11/tempahan-jahitan-bulan-oktober.html?m=0
Asha Lya: Tempahan Jahitan Bulan Oktober
Assalamualaikum Bulan okt kali ini memang teramat la sibuk. Banyak tempahan yang Lya terpaksa tolak. Lya banyak terlibat dengan...
asha lyatempahanjahitanbulanoktober
https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/lawak-santai.html?m=1
Asha Lya: Lawak Santai
Assalamualaikum... Santai-santai dulu Betul la tu hehehe.... Oh My English.... Nie plak Buta Sejarah Botak la k...
asha lyalawaksantai
https://blogashalya.blogspot.com/2014/11/part-1-memotong-kain.html?m=1
Asha Lya: Part 1: Memotong Kain
Assalamualaikum Duduk kat kg ni bukan sesaja, ada benda baru yang lya belajar. Hahhh Bab mengukur dan memotong kain lya masih prose...
asha lyapartmemotongkain
https://blogashalya.blogspot.com/2015/05/blog-menyepi-seperti-tuannya.html?m=1
Asha Lya: Blog Menyepi Seperti Tuannya
Assalamualaikum Hampir seminggu Lya tak jenguk blog apatah bw. Maaf ya mana2 blogger yang sudi menyingg...
asha lyablogseperti
https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/tanggungjawab.html?m=0
Asha Lya: Tanggungjawab
Assalmualaikum Sama-sama kita renungkan.. mudahan semunya terlaksana seperti yang diimpikan Inshaallah Amin sumber facebook ...
asha lyatanggungjawab
https://blogashalya.blogspot.com/2014/11/?m=0
Asha Lya: November 2014
http://blogashalya.blogspot.com
asha lyanovember
https://blogashalya.blogspot.com/2013/10/jom-timbang-blog_22.html?m=0
Asha Lya: Jom Timbang Blog
Assalamualaikum Hai rakan bloger jom timbang blog ok or tak gtmetrix So kira ok la juga nie kan walaupun dapat D. K...
asha lyajomtimbangblog
https://blogashalya.blogspot.com/2015/07/kad-raya-ga-by-nina.html?m=0
Asha Lya: Kad Raya GA by Nina
Assalamualaikum Wassalam
asha lyakad rayaganina
https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/simple-giveaway-for-facebooker-ang.html
Asha Lya: Simple Giveaway For Facebooker Ang Bloggers
Assalamualaikum.. Jom join segmen nie.. 1 / 2 / 3
asha lyasimplegiveawayfacebookerang
https://blogashalya.blogspot.com/2015/02/aktiviti-keceriaan-rumah.html?m=1
Asha Lya: Aktiviti Keceriaan Rumah
Assalamualaikum Selamat berhujung minggu semua. Bila hujung2 minggu ni barula dapat melakukan aktiviti keceriaan di...
asha lyaaktivitikeceriaanrumah
https://blogashalya.blogspot.com/
Asha Lya
http://blogashalya.blogspot.com
ashalya
https://blogashalya.blogspot.com/2015/05/sehelai-seluar-slack.html?m=0
Asha Lya: Sehelai Seluar Slack
Assalamualaikum Bukan mudah plak nak menghasilkan sehelai seluar slack yang berkocek sembunyi dan berzip. Lagi mudah nak me...
asha lyaseluarslack
https://blogashalya.blogspot.com/2014/02/support.html
Asha Lya: Support
Assalamualaikum Selamat petang uoalllss. Sudah makan tengahari ke kengkawan. Hari nie terlebih rajin sgt plak join segmen kengkaw...
asha lyasupport
https://blogashalya.blogspot.com/2016/02/kebahagiaan.html?m=0
Asha Lya: Kebahagiaan
asha lyakebahagiaan
https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/cpuv-pertama-dari-mrnuffnang.html
Asha Lya: CPUV Pertama Dari Mr.Nuffnang
Assalamualaikum Hari hati gembira tak terkata, yla first time Mr.Nuffnang bagi kita CPUV. Syukur alhamdulilah rezeki. Bukan senang...
asha lyacpuvpertamadarimr
https://blogashalya.blogspot.com/2017/05/tadau-kaamatan.html?m=1
Asha Lya: Tadau Kaamatan
Assalamualaikum Selamat menyambut Pesta Kaamatan buat semua rakyat Sabah ang menyambutnya. Acara yang disambut setiap tahun pada ...
asha lya
https://blogashalya.blogspot.com/2014/08/beronline-dengan-mrsred.html?m=1
Asha Lya: Beronline Dengan Mrs.Red
Assalamualaikum Sejuk kat sini hujan turun sejak tengahari tadi wuwuwu. sejukkkkk... Oleh kerana pc Lya kat office nie agak lembab s...
asha lyadenganmrsred
https://blogashalya.blogspot.com/2013/09/nostalgia-kisah-tiga-dara-pingitan.html?m=1
Asha Lya: Nostalgia Kisah tiga Dara Pingitan
asha lyatiga daranostalgiakisah
https://blogashalya.blogspot.com/2014/07/segmen-ainim-nak-bagi-kad-raya.html?m=0
Asha Lya: Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya"
Assalamualaikum... Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya" Bersempena dengan kedatangan bulan Syawal ini, Ainim pun nak juga beri kad raya ...
asha lyasegmennakbagikad
https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/terapi-mata.html
Asha Lya: Terapi Mata
Assalamualaikum Salam Isnin.. Hope korang ceria-ceria don't stress-stress di pagi Isnin nie..Tak elok taw ehehe Jom tengok alam.....
asha lyaterapimata
https://blogashalya.blogspot.com/2014/10/cincau-less-sugar.html?m=0
Asha Lya: Cincau Less Sugar
Assalamualaikum Morning jom breakfast :)) Bila minum air cincau pasti teringat time bulan puasa. Cincau dan lya ...
asha lyalesssugar
https://blogashalya.blogspot.com/2013/12/pemilik-cintaku.html
Asha Lya: Pemilik Cintaku
Assalmualaikum Rajin sikit plak malam nie jadi ulat buku ehehe.. Definisi cinta menurut istilah " Kecenderungan/ikatan hati y...
asha lyapemilikcintaku
https://mardiahdiana.blogspot.com/2017/07/blogger-asha-lya-berkunjung-ke-rumah.html
Anugerah Terindah: Blogger Asha Lya Berkunjung Ke Rumah
Sebelum penutup hari raya yang lalu sahabat blogger Asha Lya datang berkunjung ke rumah bersama suaminya...Seawal pagi MD dan adik...
anugerah terindahasha lyabloggerberkunjungke