Robuta

https://www.athirahassin.com/2008/02/man.html mAn - mamadino Man Are Hard To Please.... The problems with GUYS: If u TREAT him nicely, he says u r in LOVE with him; If u Don't, he says u r PROUD.If u D... manmamadino https://www.athirahassin.com/2009/12/cubaan-meng-update-blog.html cubaan meng update blog - mamadino dulu tak update blog sebab kononya nak study nak exam... sekarang tak tau nk kata alasan apa plak.. sampai cuti nak habis pon blog still tak... update blogcubaanmengmamadino https://www.athirahassin.com/2022/07/trip-ke-jepun-osaka-day-52-fushimi.html Trip ke Jepun - Osaka Day 5.2 (Fushimi Inari, Starbucks Ninenzaka Yasaka Chaya) - mamadino Lepas makan dekat Ayam-ya kita terus ke Fushimi Inari. Tapi biasanya sebelum ke Fushimi Inari akan singgah ke Nijo Castle sebab kalau ikut ... https://www.athirahassin.com/2010/03/dinner-di-kayangan.html MAG'10 l dinner di kayangan - mamadino ini entry dinner... macam biasa la... every year ada dinner yang sama... MAG... tak perlu explain dah kot... boleh rujuk kat entry ni ... HA... magldinnermamadino https://www.athirahassin.com/2009/02/shopping-on9.html shopping on9 - mamadino ermmm..... sekarang sangat suka shopping online... memang banyak yang boleh jimat... tapi kena la beware juga... jangan sampai kena tipu... ... shoppingmamadino https://www.athirahassin.com/2011/01/tutorial-disable-right-click.html tutorial : disable right click - mamadino sekarang kan musim say NO COPYCAT!!!! pening kepala orang putih baca entry ni... HAHAH.. macam la ada.. okay2... ni untuk mengelakkan segala... disable right clicktutorialmamadino https://www.athirahassin.com/2011/05/blogger-pregnant.html blogger pregnant - mamadino Assalammualaikum anak kan rezeki... wahhh.. cakap macam berpengalaman kan... heheh... jangan salah faham.. bukan aku yang pregnant.. aku s... bloggerpregnantmamadino https://www.athirahassin.com/2010/06/new-stock-habis.html new stock habis~ - mamadino korang tahu kan... trex baru restock barang? sekarang dah nak habis... ada la sikit lagi... kira untuk family pakai 2 3 malam cukup la lagi.... new stockhabismamadino https://www.athirahassin.com/2014/04/wordless-wednesday-cashout-nuffnang.html Wordless Wednesday : Cashout Nuffnang - mamadino setelah sekian lama... baru terasa nak cashout.. apa pun terima kasih blog ku kerana masih berjasa... tidak mungkin diabaikan.. hehhe..... wordless wednesdaycashout nuffnangmamadino https://www.athirahassin.com/2009/02/flash-back-hujan-at-um.html flash back HUJAN at UM - mamadino flash backhujanummamadino https://www.athirahassin.com/2017/04/barang-baby-online-motherhood.html Barang baby online - motherhood - mamadino Biasa dengar website motherhood? Website ni sesuai untuk ibu bapa yang cari keperluan anak-anak. Macam botol susu, pampers dan seangkatan. B... barang babyonlinemotherhoodmamadino https://www.athirahassin.com/2009/04/besday-boy-ngeh3.html besday BOY... ngeh3.... - mamadino HAPPY BIRTHDAY MUHAMMAD FAISOL MOHAMED ZAILAN 19 APRIL 2009 cot (bukan nama sebenar yang di samarkan) dah berusia sedikit.... 21tahun.... HA... besday boymamadino https://www.athirahassin.com/2014/05/barang-baby-ke-hospital.html Barang baby ke hospital - mamadino Assalammualaikum Orang biasa masuk 7bulan dah siap pack barang baby simpan dalam kereta. Aku masuk 7bulan baru nak mencari barang bab... barang babykehospitalmamadino https://www.athirahassin.com/2009/03/my-marriage-age-is-26.html My marriage age is :26 - mamadino How old are you going to be when you get married? Put an X in every box that applies to you. Add up all the x`s and title subject with the s... my marriagemamadino https://www.athirahassin.com/2010/10/jobstreet-ni-apakah-advice-needed.html jobstreet ni apakah?? advice needed!! - mamadino hai guys... jobstreet boleh caya ke?? tak berapa paham la dgn jobstreet ni macam mana sebenarnya?? advice needed!! psstt :: my blog getting ... advice neededjobstreetniapakahmamadino https://www.athirahassin.com/2008/09/my-lonely-nite.html my lonely nite - mamadino evryone going home but im still here.... huhuhu...pity me...im juz waiting for my auntie to fetch me here n go home... actually...im suppose... lonelynitemamadino https://www.athirahassin.com/2011/03/game-antara-blogger-2.html GAME ANTARA BLOGGER : 2 - mamadino GAME ANTARA BLOGGER : 2 game antara bloggermamadino